استاندارخوزستان خبر داد:
استاندار خوزستان از پیگیری جهت تامین زمین برای راه‌اندازی مرکز جامع خدمات بیماران اوتیسم در خوزستان خبر داد.
کد خبر: ۵۵۸۷۹۶
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۳ 29 January 2018

 

پیگیری تامین زمین برای راه‌اندازی مرکز جامع خدمات

غلامرضا شریعتی در دیدار با مديرعامل انجمن اوتیسم ايران نسبت به پیگیری تخصیص یک قطعه زمین برای راه‌اندازی مرکز جامع خدمات بیماران اوتیسم در خوزستان قول همکاری و مساعدت داد.

وی از مدیرکل امور اجتماعی استانداری خواست در این خصوص پیگیری‌ها و هماهنگی‌های لازم با شهرداری اهواز، اداره‌کل مسکن و شهرسازی خوزستان و دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز صورت گیرد.

شریعتی همچنین از همه دستگاه‌های اجرایی خواست با همدلی و همکاری جهت خدمات‌رسانی بهتر تمام توان خود را برای حمایت‌ها از این طرح به کار گیرند.

دراین نشست، سعیده صالح غفاری مديرعامل انجمن اوتیسم ايران، ضمن تقدر و تشکر از اهتمام جدی استاندار و پیگیرهای ویژه مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، گزارشی از فعالیت‌ها و برخی مشکلات انجمن حمایت از کودکان اوتیسم را مطرح کرد.

صالح غفاری یکی از مشکلات اصلی بیماران اوتیسمی را فقدان مرکز خدمات‌رسانی مناسب به این بیماران دانست و خواستار اختصاص زمین برای راه‌اندازی مرکز خدمات جامع بیماران اوتیسمی در خوزستان شد.

وی افزود: در صورت مساعدت و همکاری، ساخت و راه‌اندازی این مرکز به کمک خیرین، هنرمندان و سفیران حامی بیماران اوتیسمی انجام خواهد گرفت.

لازم به ذکر است؛ در صورت راه‌اندازی این مرکز، خوزستان اولین استان مجهز به مرکز جامع خدمات‌رسانی به بیماران اوتیسمی در کشور خواهد شد.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار