نماینده ولی فقیه در خوزستان در جلسه شورای اداری تاکید کرد:
آیت‌الله موسوی جزایری عنوان کرد: پیشنهاد دادیم مشکلات خوزستان به صورت موضوع‌بندی مورد بررسی قرار گیرند و اولین موضوع نیز مشکل آب باشد، بدون هیچ تردید و احتیاطی در حال حاضر مهم‌ترین مشکل استان خوزستان آب است.
کد خبر: ۵۵۶۸۵۸
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۳ 24 January 2018

آیت‌الله سید محمدعلی موسوی جزایری در جلسه شورای اداری خوزستان که امروز 4 بهمن‌ماه در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: وظیفه مجمع جهانی اهل بیت که پرچم ولایت را در جهان به اهتزاز درآورد. وظیفه داریم منادی توحید، رسالت و ولایت حضرت علی (ع) باشیم.

به گزارش "تابناک": نماینده ولی فقیه در خوزستان ادامه داد: در برخی شهرها همچون شادگان، سوسنگرد، آبادان و خرمشهر مراسم‌های ولایی با محاوره عربی برگزار می‌شود‌. گاهی نیز در این مراسم از‌ مهمانان بین‌المللی از عراق، لبنان و سوریه حضور داشته‌اند. در برابر تهاجم وحشیانه غربی اگر چنین خدماتی ارائه نمی‌شد، در موضع انفعال قرار می‌گرفتیم اما به لطف و عنایت امام زمان(عج) و کمک‌های مسئولان مکر آن‌ها را به خودشان برگرداندیم.

وی ادامه داد: اوضاع تحت کنترل است اما با توجه به هجمه و برنامه‌ریزی دشمنان، باید هوشیار بود، دشمنان شبکه‌های ماهواره‌ای با گرایش‌های مذهبی، سیاسی و تجزیه‌طلبی راه‌اندازی‌می‌کنند و مردم خوزستان را به تجریه‌طلبی و استقلال دعوت می‌کنند.

آیت‌الله موسوی جزایری تصریح کرد: این دشمنان در اهداف خود شکست خوردند اما همچنان تلاش‌های خود را دارند پس ما باید هوشیار باشیم. نباید دشمن را دست کم گرفت و باید درصدد کنترل آن باشیم. یکی از راه‌های این امر فعالیت دفتر مجمع جهانی اهل بیت است.

وی افزود: پیشنهاد دادیم مشکلات خوزستان به صورت موضوع‌بندی مورد بررسی قرار گیرند و اولین موضوع نیز مشکل آب باشد، بدون هیچ تردید و احتیاطی در حال حاضر مهم‌ترین مشکل استان خوزستان آب است.

موسوی جزایری عنوان کرد: بسیاری از کسانی که اهل تشخیص هستند می‌گویند به لحاظ شرایط آب و هوایی در خوزستان سه فصل و گاهی دو فصل کشت در استان وجود دارد. اگر این آب در خوزستان بماند، میزان درآمد ناشی از تولیدات کشاورزی دو برابر استان‌هایی است که یک فصل کشت دارند.

وی با بیان اینکه اجماعی در خصوص توجه به موضوع آب در خوزستان به وجود آمده است گفت: استاندار خوزستان بارها در این باره از کارشناسان دانشگاهی نظراتی را خواستند و ما و نمایندگان مجلس نیز آن نظرات را امضا کرده‌ایم. در این زمینه حرف همه ما یکی است و هیچ اختلاف نظری نداریم و طبق مصلحت نظام جمهوری اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان اظهار کرد: می‌خواهیم‌ کاری کنیم‌که اقتصاد مقاومتی در استان خوزستان عملیاتی شود، بیان کرد: مشکل بزرگ مردم خوزستان بی اطلاعی از مجاری قانونی است. چون از رادیو و تلوزیون استفاده نمی کنند و روزنامه نمی‌خوانند، ما موظف به اطلاع‌رسانی هستیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار