مدیر روابط عمومی علوم پزشکی اهواز خبر داد:
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اهواز از کاهش مراجعه بیماران تنفسی به بیمارستان های استان خوزستان به دلیل پدید گرد و غبار خبر داد.
کد خبر: ۵۵۶۲۷۸
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۶ 23 January 2018

فرهاد حمزه لویی با اشاره به میزان مراجعه بیماران به علت پدیده شدید گرد و غبار در استان خوزستان اظهار کرد: روز ۲۹ دی، ۴۷۱ نفر مراجعه کننده به اورژانس داشتیم که در این بین ۳۹ نفر در بخش بستری و ۹ نفر هم به بخش های ویژه منتقل شدند.

وی با اشاره به فوتی نداشتن طی چند روز اخیر افزود: روز ۳۰ دی ۲۶۰ مراجعه کننده به اورژانس داشتیم که ۳۵ نفر آنها در بخش بستری و پنج نفر نیز به بخش ویژه منتقل شدند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اهواز تصریح کرد: روز یکم بهمن تعداد مراجعه کنندگان ۷۵ نفر بودند که ۱۲ نفر آنها در بخش بستری و یک نفر هم به بخش ویژه منتقل شدند.

حمزه لویی با اشاره به اینکه آمارهای اعلامی مربوط به بیمارستان دولتی و خصوصی استان به جز دزفول و آبادان است، ادامه داد: از طریق صدا و سیما به صورت تیزر نیز به مردم اطلاع رسانی کردیم.

وی در پایان تأکید کرد: البته مردم نیز بسیار آگاه تر از قبل شده و خودشان از خروج غیرضروری اجتناب و در صورت نیاز هم از ماسک استفاده کردند.

 

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار