مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام خوزستان عنوان کرد:
مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام خوزستان گفت: در حال حاضر در سردخانه‌های خوزستان حدود 2 هزار و 500 تن مرغ منجمد ذخیره شده است و برای شب عید مشکلی در بحث تامین مرغ منجمد وجود ندارد.
کد خبر: ۵۵۵۸۱۲
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۴ 22 January 2018

هادی سلامات اظهار کرد: برآورد نیاز خوزستان برای ایام عید حدود یک هزار و 500 تن مرغ است اما در حال حاضر حدود 2 هزار و 500 تن مرغ منجمد در سردخانه‌های استان ذخیره شده است.

وی افزود: موجودی مرغ در سردخانه‌های اهواز و آبادان بسیار بیشتر از نیاز خوزستان است و در شب عید قطعا مشکلی در بحث تامین مرغ منجمد وجود نخواهد داشت.

مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام خوزستان تصریح کرد: مرغ‌هایی که در سردخانه‌های شرکت پشتیبانی امور دام خوزستان نگهداری می‌شوند، در اندازه‌های خوب و با ماندگاری بالا هستند و مردم به هر میزانی که نیاز داشته باشند، می‌توانند خریداری کنند.

سلامات عنوان کرد: قیمت هر کیلوگرم مرغ درب سردخانه 5 هزار و 800 تومان است اما با توجه به حداکثر سود 400 تومانی برای عامل توزیع، قیمت آن برای مصر‌ کننده هر کیلوگرم 6 هزار و 200 تومان خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: قیمت 5 هزار و 800 تومان برای هر کیلوگرم مرغ منجمد از سوی سازمان ستاد تنظیم بازار اعلام شده است و برای افزایش قیمت مرغ در شب عید تصمیم‌گیری نشده است.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: مرغ منجمد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار