معاون اداره‌کل تعاون خوزستان خبر داد:
معاون اشتغال و کارآفرینی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان با بیان اینکه خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران نباید دغدغه بیکاری فرزندان خود را داشته باشند، گفت: بخش عمده‌ای از تعهد اشتغال خوزستان براي جذب فرزندان و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران است.
کد خبر: ۵۵۵۷۸۶
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۸ 22 January 2018

رضا میرانی اظهار کرد: امروز وظیفه خدمتگذاری به خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران تکلیفی است که بر عهده همه ما است و اکنون همه مسئولان باید در راه خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران با تمام توان و امکانات تلاش کنند زیرا امنیت و آرامش امروز خود را مدیون خون شهدا، استقامت و ایثارگری‌های بی‌بدیل آن‌ها در دوران هشت سال دفاع مقدس و نیز شهدای مدافع حرم هستیم.

وی افزود: خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران نباید دغدغه بیکاری فرزندان خود را داشته باشند و بر همین اساس بخش عمده‌ای از تعهد اشتغال خوزستان برای جذب فرزندان و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران است.

معاون اشتغال و کارآفرینی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان تصریح کرد: توجه به خانواده شهدا و ایثارگران از مهم‌ترین اولویت‌های کاری دولت یازدهم است و بر همین اساس همکاری تنگاتنگی بین اداره‌کل تعاون کار و رفاه اجتماعی خوزستان و سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در رسیدگی ویژه به وضعیت اشتغال فرزندان شهدا در دستور کار قرار دارد که در اين باره امسال بخش قابل توجهی از اعتبارات تخصیصی به مشاغل خانگی استان به بنیاد شهید و امور ایثارگران تعلق دارد.

میرانی بیان کرد: در سامانه رصد اشتغال خوزستان، در چند سال اخیر بنیاد شهید جزو دستگاه‌های پیشتاز در تحقق این مهم بوده و از ابتدای سال تاکنون نیز تعهدات اشتغالزایی این سازمان 100 درصد محقق شده است که جای تقدیر و تشکر دارد.

معاون اشتغال و کارآفرینی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان عنوان کرد: دستگاه‌های حمایتی از جمله بنیاد شهید و امور ایثارگران، کمیته امداد حضرت امام (ره) و بهزیستی برای اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی که به عنوان دبیر کارگروه اشتغال است، در تأمین بسته‌های حمایتی اشتغال‌زایی اولویت ویژه‌ای دارند.

میرانی گفت: كوشش می‌كنيم ارتباط تنگانگی بین این اداره‌کل و دستگاه‌های حمایتی در سطوح مختلف در جریان باشد و در بحث مشاغل خانگی سهم بنیاد شهید به صورت ویژه در نظر گرفته شده است.

وی درباره تهيه سند اشتغال خوزستان گفت: در این باره 9 دستگاه اجرایی به عنوان محور انتخاب شدند و یکی از دستگاه‌های محور کمیته امداد حضرت امام خمینی به عنوان نماینده دستگاه‌های حمایتی بود که پس از جلسات متعدد در سطوح کارشناسان و با حضور فرمانداران برش شهرستانی اشتغال این دستگاه‌ها هم تهیه شده است.

معاون اشتغال و کارآفرینی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان اظهار کرد: به دنبال همین موضوع قرار بر این شد جلسات کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان با حضور همه اعضا در شهرستان‌ها برگزار شود. همچنین در تعهد اشتغال خوزستان بحث اشتغال دستگاه‌های حمایتی از جمله بنیاد شهید به صورت ویژه دیده شده و نگاه مسئولان استان هم خوشبختانه همسو با این سیاست است.

میرانی خاطرنشان کرد: تعداد 106 نفر ایثارگر، جانباز، آزاده و خانواده شهید در مجموعه اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان مشغول به کار هستند.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: اشتغال
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار