ماینده مردم ماهشهر و امیدیه در مجلس گفت: ظرفیت موجود در استان خوزستان به تنهایی می‌تواند کل کشور را اداره کند اما خود استان درمانده حداقل امکانات رفاهی است.
کد خبر: ۵۵۴۹۷۵
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۳ 21 January 2018

علی گلمرادی امروز در نشست مشترک مدیران دستگاه‌های تابع وزارت امور اقتصاد و دارایی خوزستان با اعضای مجمع نمایندگان استان و با حضور جلیلی معاون امور حقوقی و مجلس وزارت اقتصاد و دارایی اظهار داشت: در بعد اقتصاد علی‌رغم ظرفیت‌های مناسب در کشور اما مشکل کشوری داریم، به علت سوء مدیریت نهاد‌های سیاسی مخصوصا در دو دهه اخیر نتیجه این شده که مردم امروز درحال رنج کشیدن هستند.

وی با اشاره به لزوم تغییر رویه مدیریت نهادها افزود: همیشه میان ظرفیت‌های اقتصادی و رفاه اجتماعی رابطه مستقیم وجود دارد اما ما بعضا خودمان را با استان‌های می‌سنجیم که هیچ ظرفیت اقتصادی ندارند و در نمودار نشان می‌دهیم که در بهترین جا قرار داریم.

نماینده مردم ماهشهر و امیدیه بیان کرد: ظرفیت موجود در استان خوزستان به تنهایی می‌تواند کل کشور را اداره کند اما خود استان درمانده حداقل امکانات رفاهی است.

وی با بیان اینکه ظرفیت‌های قدرتی و تصمیم‌گیری در استان خوزستان باید نزدیک شوند گفت: مجمع نمایندگان باید در کنار سایر ارگان‌های استان قرار بگیرند و بسته‌های تعریف کنیم تا نگاه افرادی که در پایتخت برای منافع ملی و استانی خوزستان را به خطر انداخته‌اند، تغییر دهیم.

گلمرادی تصریح کرد: استان خوزستان کارگاه تولیدی کشور است و بی‌توجهی به استان خوزستان به منزله نابودی کل کشور است، باید پیشرفت استان خوزستان نگاه مسئولان کشوری را تغییر دهیم.

وی تاکید کرد: باید با استدلال و منطق مطالبه کنیم و واهمه نداشته باشیم هچنین پیگیری‌های مجمع نمایندگان براساس منافع ملی و نظام است.

 

منبع: تسنیم

برچسب ها: نماینده ماهشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار