مدیر روابط عمومی اداره کل مدیریت بحران استانداری خوزستان از تشکیل جلسه فوری برای تصمیم‌گیری فعالیت مدارس و ادارات در روز یکشنبه خبر داد .
کد خبر: ۵۵۴۸۴۷
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۶ 20 January 2018

Related image

در پی وقوع گرد و خاک فعلی در استان که ناشی از ورود توده گرد و خاک عراقی در صبح امروز به استان و همچنین آثار وقوع پدیده گردوغبار با منشا محلی در روز گذشته است این پدیده گردوغبار تا اواخر وقت امروز در استان خواهد ماند.

به گزارش تابناک؛ از صبح فردا مجدداً توده گرد و خاک جدیدی در کشور عراق شکل می‌گیرد و وارد استان می‌شود که می‌تواند تمام مناطق استان را درگیر پدیده گرد و خاک کند.

به گفته مدیرکل هواشناسی خوزستان منشا این توده جدید نیز منشا توده گرد و خاکی است که از کشور عراق وارد استان شد. پدیده گرد و خاک در کل استان از صبح فردا تا بعدازظهر همان روز ادامه دارد و ضعیف‌تر از گرد و غبار دو روز اخیر خواهد بود.

در همین راستا روابط عمومی اداره کل مدیریت بحران استانداری خوزستان اظهار کرد: تا یک ساعت آینده جلسه‌ای میان مدیرکل مدیریت بحران استان، اداره کل هواشناسی، اداره کل حفاظت محیط زیست و معاونت عمرانی استانداری خوزستان به منظور تصمیم‌گیری برای وضعیت فعالیت مدارس، دانشگاه‌ها و ادارات در روز یکشنبه (یکم بهمن‌ماه) در شهرهای آلوده به گرد و خاک برگزار می‌شود.


وی عنوان کرد: تصمیم نهایی از طریق صدور اطلاعیه مدیریت بحران، حوالی ساعت۱۷ به مردم اطلاع‌رسانی خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار