نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی:
نماینده مردم اهواز با ابراز تأسف از اینکه بسیاری از پروژه‌ها پس از کلنگ زنی به حال خود رها می‌شوند و هیچ‌گونه گزارشی از آن‌ها ارائه نمی‌شود، گفت: به‌طور حتم عدم پیگیری و فقدان نظارت مستمر از سوی مسئولان سبب تأخیر در نتایج پروژه‌ها می‌شود.
کد خبر: ۵۵۴۴۰۷
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۲ 19 January 2018

علی ساری شامگاه پنجشنبه در خصوص جلسه‌ای که با حضور نمایندگان اهواز در مجلس، مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب همچنین مدیران آبفای خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: در این جلسه مقرر شد پروژه‌های فاضلاب که ظرف چند روز گذشته در شهرستان کارون کلنگ زنی شد هرچند روز یک‌بار گزارش عملکرد و میزان پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها گزارش شود.

وی با ابراز تأسف از اینکه بسیاری از پروژه‌ها پس از کلنگ زنی به حال خود رها می‌شوند و هیچ‌گونه گزارشی از آن‌ها ارائه نمی‌شود، گفت: به‌طور حتم عدم پیگیری و فقدان نظارت مستمر از سوی مسئولان سبب تأخیر در نتایج پروژه‌ها می‌شود.

نماینده مردم اهواز، کارون، حمیدیه و باوی در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: با دستور مدیرعامل آب و فاضلاب کشور مقرر شد طرح تصفیه‌خانه فاضلاب منطقه چنیبیه اهواز که از قبل متوقف‌شده بود ظرف سه هفته توسط آب و فاضلاب تعیین تکلیف شود.

وی با تأکید بر لزوم بازنگری در طرح‌های آب و فاضلاب شهرستان حمیدیه عنوان کرد: در این جلسه مقرر شد طرح‌های فاضلاب حمیدیه هر چه سریع‌تر بازنگری و نتایج آن گزارش شود.

ساری بابیان اینکه هیچ پمپی در مسیر خسرج نصب نشده، گفت: یک ایستگاه تقویت فشار باید نصب و تجهیزات موردنیاز خریداری شود.

وی بیان کرد: به‌طور حتم نصب ایستگاه تقویت فشار در این مسیر در بالا بردن فشار آب تأثیر بسزایی دارد.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه در شهرستان باوی در برخی مناطق شبکه فاضلاب وجود دارد و برخی مناطق فاقد شبکه فاضلاب است، گفت: پس از اتمام طرح‌های بازنگری مشخص می‌شود چه میزان طرح‌های فاضلاب باید در شهرستان باوی اجرا شود.

وی با اشاره به مشکلات اعتباری موجود برای اجرای پروژه‌ها عنوان کرد: انتظار می‌رود پیمانکاران تا رفع مشکلات مالی بتوانند با اوراق کار پروژه‌ها را پیش ببرند.

ساری گفت: در این جلسه مقرر شد پروژه تأسیسات آب‌رسانی سلمان واقع در شهرستان الحایی توسط آبفا تا عید نوروز به پایان برسد.

وی گفت: چنانچه تأسیسات آب‌رسانی کوثر و سلمان وارد مدار شود بخش اعظمی از کار آب‌رسانی را انجام داده‌ایم.

نماینده مردم اهواز، کارون، حمیدیه و باوی با اشاره به تعلل مدیریت بانک سپه خوزستان در اعطای تسهیلات از محل صندوق توسعه ملی به طرح‌های شیلات در شهرستان کارون عنوان کرد: قرار شد این مساله از 4 سال گذشته معلق مانده است با تشکیل جلسه با مدیران بانک سپه در استان حل و گزارش آن به تهران اعلام شود.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار