مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق اهواز:
مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: این شرکت در راستای جلب رضایت شهروندان برنامه زمانبندی خاموشی‌های با برنامه خود را از طریق سایت این شرکت به اطلاع شهروندان می‌رساند تا در این زمینه مشکلی به وجود نیاید .
کد خبر: ۵۵۳۹۳۱
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۱ 17 January 2018

علیرضا شکرخدائی در خصوص اعلام برنامه خاموشی در راستای اورهال شبکه برق اظهار کرد: پایداری هرچه بیشتر شبکه برق در تابستانی با گرمای بالای ۷۰ درجه و استمرار پدیده گرد و خاک و در عین حال ایجاد رفاه برای مردم، نیازمند تعمیر‌ و نگهداری و اصلاح به موقع شبکه در فصل پاییز و زمستان دارد و این مهم با اجرای مانور در تمام سطح شبکه برق در کلانشهر اهواز محقق خواهد شد.

وی افزود: مصرف یک مشترک در منطقه گرم یک، ۱۵ برابر یک مشترک در مناطق عادی کشور در یک دوره یک ماهه است که این حجم مصرف به همراه گرمای طاقت فرسای اهواز باعث بروز اشکالات فنی روی شبکه برق می‌شود.

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق اهواز تصریح کرد: امسال علاوه بر رفع این مورد، ما به دنبال تغییر یراق آلات و نصب تجهیزات جدید روی شبکه برق هستیم که این عملیات اصلاحی به سرعت در حال انجام است.

شکرخدایی خاطرنشان کرد: برای بهبود وضعیت و استانداردسازی شبکه ۳۳ هزارولت در حال حاضر ضرورت دارد که خاموشی‌های با برنامه‌ای اعمال شود که با برنامه‌ریزی‌های انجام شده به زودی شهروندان گرامی می‌توانند با مراجعه به سایت شرکت توزیع نیروی برق اهواز به آدرسwww.aepbco.ir برنامه خاموشی‌ها را دنبال نموده و از اعمال خاموشی با برنامه زمانبندی در منطقه مسکونی خود مطلع شوند.

وی ادامه داد: همچنین با نصب نرم افزار جدید در سامانه اتفاقات برق اهواز - ۱۲۱ - در صورتی که مشترکی با تلفن ثابت محل اقامت خود پس از قطع با این سامانه تماس بگیرد برنامه علت اعمال خاموشی و زمان آغاز و پایان آن اعلام خواهد شد.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار