مدیر امور آب ‌و فاضلاب شهرستان کارون از آغاز فاز دوم عملیات آبرسانی به 4 روستای مسیر چمیان شهرستان کارون خبرداد و گفت: با اجرای فاز دوم ایستگاه تقویت فشار آب شرب، روستاهای مسیر چمیان از نعمت آب شرب با کیفیت بهره‌مند خواهند شد.
کد خبر: ۵۵۳۴۲۷
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۱ 16 January 2018

 

آغاز فاز دوم آبرسانی به روستاهای مسیر چمیان در شهرستان کارون

محمود آریاخاکی اظهار کرد: پروژه آبرسانی به روستاهای مسیر چمیان 4 روستای اسماعیلیه 1 و 2، اسلام آباد و چمیان را شامل می‌شود و تا پایان سال به بهره‌برداری خواهد رسید .

وی افزود: 4 روستای مسیر چمیان جمعیتی بالغ بر 4 هزار نفر را تحت پوشش دارند که با حمایت‌های فرماندار شهرستان کارون و پیگیری‌های مدیرعامل شرکت ابفاروستایی خوزستان از نعمت آب شرب پایدار و بهداشتی بهره‌مند خواهند شد .

مدیر امور آب ‌و فاضلاب شهرستان کارون تصریح کرد: در این فاز با تکمیل ایستگاه تقویت فشار، کارگزاری 15 کیلومتر خط انتقال و همچنین 15 کیلومتر شبکه توزیعی که در حال انجام است که مشکل آب شرب اهالی این 4 روستا حل خواهد شد.

آریاخاکی اظهار کرد: احداث مخزن یکهزار متر مکعبی در محل ایستگاه تقویت فشار، احداث ساختمان اداری، پمپاژ، نصب دستگاه کلرزنی، نصب دستگاه خنثی ساز، نصب تابلو برق و دیزل ژنراتور، نصب ۷ دستگاه الکتروپمپ فشار قوی به همراه اجرای کامل پایپینگ از جمله اقدامات دیگر در این پروژه است .

وی ادامه داد: پیش از این در فاز اول 20 کیلومتر خط انتقال آب از محل مجتمع آبرسانی شهدای شرق کارون (موران) به سمت ایستگاه تقویت فشار و ۵ کیلومترخط انتقال تا روستای ابومشیلش کارگزاری و به بهره‌برداری رسیده بود .

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: آب شرب
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار