مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان خبرداد:
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان گفت: تاکنون به 32 طرح مستقر در شهرک‌های صنعتی استان تسهیلات رونق تولید به میزان بیش از 72میلیارد تومان پرداخت شده است.
کد خبر: ۵۵۲۷۶۹
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۳ 15 January 2018

اخلاق محمدیان اظهار کرد: در کل استان خوزستان و در کارگروه رونق تولید، تا کنون 218 طرح به تصویب رسیده است تا تسهیلات رونق تولید به این واحدها اعطا شود. در این زمینه از 218طرح تصویب شده، 159 طرح در شهرک‌های صنعتی قرار دارند.

وی افزود: از 159طرح تصویب شده برای اعطای تسهیلات رونق تولید، تاکنون این تسهیلات به 32 طرح به منظور رونق تولید پرداخت شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خوزستان تصریح کرد: از 32 طرحی که تا کنون به آن‌ها تسهیلات احیاگر داده شده است، 26 طرح جهت سرمایه در گردش و 6 طرح نیز به عنوان سرمایه ثابت این مبالغ را دریافت کرده‌اند.

محمدیان عنوان کرد: مجموع اشتغالزایی این طرح‌هایی که تسهیلات رونق تولید را دریافت کرده‌اند 1076 نفر است و مجموع مبلغ پرداخت شده به این واحدها نیز 72میلیارد و 793میلیون تومان بوده است.

وی خاطرنشان کرد: از مجموع 72میلیارد و 793 میلیون تومان تسهیلات اعطایی به واحدهای مستقر در شهرک‌های صنعتی خوزستان، 28میلیارد و 740میلیون تومان به منظور سرمایه ثابت و 44میلیارد تومان برای سرمایه در گردش این واحدها بوده است.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار