مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان:
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان از ارسال کمک‌های مردمی این استان به مناطق زلزله زده غرب کشور توسط ۲۰ تریلر و کامیون خبر داد.
کد خبر: ۵۵۲۵۹۲
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۹ 15 January 2018

علی خدادادی ساعتی پیش در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این محموله آخرین محموله کمک‌های غیر نقدی جمعیت هلال احمر خوزستان است که شب گذشته در قالب ۴ تریلر و ۱۶ کامیون به مناطق زلزله زده غرب کشور ارسال شد.

وی افزود: مقادیر زیادی از اقلام امدادی و زیستی از قبیل پتو، چادر، مواد غذایی، مواد شوینده و بهداشتی، البسه و لوازم خانگی در قالب این محموله به استان کرمانشاه ارسال شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان با تقدیر از حضور پرشور مردم نوعدوست استان در جمع آوری کمک‌های مردمی به مناطق زلزله زده کرمانشاه گفت: این محموله شامل ۹ هزار تخته پتو، ۵ هزار ثوب انواع لباس مردانه، زنانه و بچه گانه، یک هزار جفت کفش، ۲۲ هزار قوطی شیرخشک و ۲۲ هزار بسته لوازم بهداشتی بوده است.

خدادادی بیان کرد: همچنین ۱۰ تن خرما و۲۵۰ بسته غذایی یک ماهه و ۱۵ هزار قوطی انواع کنسروجات نیز در قالب این محموله به مناطق زلزله زده ارسال شد.

وی اظهار کرد: در این محموله مواد غذایی شامل برنج، روغن، خشکبار، کنسروجان و خرما، مواد شوینده شامل مایع دستشویی و ظرفشویی، پوشاک شامل ست نوزاد، ست کودکان، ست زنانه و مردانه و کفش و کیف به کرمانشاه ارسال شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان عنوان کرد: همچنین نایلون پوششی، بخاری، چراغ روشنایی، انواع وسایل بهداشتی، اسباب بازی از جمله اقلام این محموله بوده است.

به گزارش خبرگزاری فارس، پیش از این ۶ مرحله از کمک‌های مردمی و سازمانی توسط جمعیت هلال احمر خوزستان به صورت متمرکز به مناطق زلزله زده کرمانشاه ارسال شده بود.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار