کد خبر: ۵۵۲۲۷۷
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۷ 15 January 2018

تابناک / عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال 97، گفت: اعضای کمیسیون تلفیق میزان وام ازدواج در سال 97 را 15 میلیون تومان معین کردند و بانک مرکزی را مکلف کردند تا 2 هزار میلیارد تومان اعتبار برای اشتغال مددجویان کمیته امداد و بهزیستی تخصیص دهد.

مهرداد لاهوتی نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به نشست امروز عصر کمیسیون تلفیق بودجه سال 97،‌ گفت: در این جلسه میزان وام ازدواج در بودجه 97، 15 میلیون تومان تعیین شد و بانک‌ها مکلف شدند تا اعطای وام ازدواج را در اولویت اول اعطای تسهیلات قرار دهند.

وی افزود: همچنین اعضای کمیسیون تلفیق بانک مرکزی را مکلف کردند تا دو هزار میلیارد تومان اعتبار به منظور ایجاد اشتغال برای مددجویان کمیته امداد و بهزیستی در نظر بگیرد که از این میان سهم کمیته امداد 1400 میلیارد تومان و سهم مددجویان سازمان بهزیستی 600 میلیارد تومان است.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال 97 اظهار داشت: همچنین بنا شد تا صد میلیارد تومان اعتبار در اختیار ستاد دیه قرار گیرد تا برای کمک به نیازمندان و زندانیان معاصر هزینه کنند.

لاهوتی خاطرنشان کرد: وزارتخانه‌های تعاون، کار و رفاه اجتماعی و ارتباطات مکلف شدند تا هر یک 5 هزار میلیارد تومان از اموال غیر منقول و مازاد خود را واگذار کنند و اعتبار بدست آمده را به ترتیب وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای افزایش سرمایه بانک توسعه تعاون و وزارت ارتباطات نیز برای توسعه پست بانک هزینه کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار