پییشکسوت فوتبال خوزستان معتقد است، اگر فوتبال خوزستان موفق باشد، ورزش آن نیز موفق خواهد بود.
کد خبر: ۵۵۲۲۴۴
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۹ 14 January 2018

سیاوش بختیاری‌زاده در اولین جلسه اتاق فکر فوتبال خوزستان که امروز (یکشنبه) در اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان برگزار شد، اظهارکرد: با حضور در این اتاق فکر می‌خواهیم به یکدیگر کمک فکری داشته باشیم تا در نهایت به فوتبال خوزستان کمک کنیم و آیا امروز فوتبال خوزستان موفق است؟ اگر فوتبال خوزستان موفق باشد، ورزش آن نیز موفق است.

وی با اشاره به عدم کشف استعدادهای خوزستانی، ادامه داد: نفت آبادان هیچ زمانی این همه هزینه میلیاردی نداشت و اکنون از یازده بازیکن آن، تنها دو مدافع آن خوزستانی هستند. همچنین عبدالله ویسی در نیم‌فصل دوم لیگ برتر زمانی که متوجه شد تیم در حال سقوط است، دست نیازش را به خارج از استان دراز کرد. همچنین نفت‌مسجدسلیمان که امروز در صدر جدول لیگ یک قرار دارد، چه زمانی به این شکل حمایت معنوی و مادی شده است و چه زمانی این همه بازیکن غیربومی در این تیم و در شهر اولین‌ها حضور داشته است؟ همچنین چرا از 18 بازیکن تیم شهرداری ماهشهر، 15 نفر آن باید غیربومی باشد و این تیم به دنبال چه چیزی است؟

این پیشکسوت فوتبال بیان کرد: تمام وجودمان را برای فوتبال خوزستان گذاشته‌ایم ولی امروز شاهد فوتبال اهواز نیستیم. من باید چگونه از ریشه خود در فوتبال که تیم‌های شاهین، جنوب، نیرو، گمرک و ابوذر اهواز هستند و اینک خبری از آن‌ها نیست، بگویم.

وی افزود: باشگاه‌های اهواز در زمان آقای دهکردی تاسیس شدند و چرا بعد از رفتن او این باشگاه‌ها تعطیل شدند. وقتی ما بازیکنی نداشتیم که به تیم‌های لیگ برتری‌مان تزریق کنیم، آن‌ها مجبورند دست نیازشان را به بازیکنان استان‌های دیگر دراز کنند.

بختیاری‌زاده خاطر نشان کرد: تیم‌های تهرانی خود را از رده‌های پایه کنار کشانده‌اند و خوزستان و اصفهان تنها تیم‌هایی هستند که هر سال قهرمان تیم‌های پایه می‌شوند اما وقتی به تیم‌ملی نگاه می‌کنیم، یک بازیکن خوزستانی هم در آن نیست، آن هم به این دلیل که آن‌ها در ده‌های دیگر قوی کار می‌کنند. تهرانی‌ها در فوتبال همه چیز را از ما برده‌اند، آن هم به این دلیل که ما متاسفانه ضعیف کار کرده‌ایم و به این ضعیف کار کردن هم ادامه می‌دهیم.

وی با بیان این‌که فوتبال را باید فوتبالی‌ها اداره کنند، گفت: اگر قرار است اتاق فکری تشکیل شود باید مقبولیت عامه داشته باشد و این افراد باید به این جلسات دعوت شوند.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار