معاون فرهنگی دانشگاه آزاد شوشتر:
معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی شوشتر با اشاره به وجود چهار کانون دانشجویی و فرهنگی در این دانشگاه، گفت: از توسعه کانون‌های دانشجویی در دانشگاه استقبال می‌کنیم؛ چرا که استفاده از ظرفیت‌ها و استعدادهای دانشجویان، موجب غنا و اثربخشی برنامه‌های فرهنگی می‌شود.
کد خبر: ۵۵۲۰۷۹
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۵ 14 January 2018

دکتر موسی شهریاری اظهار کرد: در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص لزوم اسلامی شدن دانشگاه‌ها، ما نیز فعالیت‌های فرهنگی دانشگاه را در این زمینه، در سه بخش اساتید، کارمندان و دانشجویان دنبال می‌کنیم. برنامه‌های مختلف فرهنگی، اردوهای زیارتی، سیاحتی، برگزاری کارگاه‌های ضیافت اندیشه، برگزاری همایش‌ها و جشنواره‌ها و... از جمله برنامه‌های ما در این راستا هستند.

وی در خصوص ضرورت حضور دانشجویان در فعالیت‌های فرهنگی در دانشگاه، گفت: حضور دانشجویان در برنامه‌های فرهنگی و فعالیت در این زمینه بسیار ضروری است؛ چراکه استفاده از خلاقیت و ظرفیت دانشجویان در اجرای برنامه‌ها می‌تواند برای ما بسیار مفید باشد. این ظرفیت و استعداد دانشجویان است که به برنامه‌ها غنا و تاثیربخشی لازم را می‌دهد و موجب ایجاد فضای شادی و نشاط در دانشگاه نیز می‌شود.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی شوشتر افزود: توسعه کانون‌های دانشجویی نیز در دستور کار ما قرار دارد. هم اکنون چهار کانون دانشجویی شامل کانون جوانان آفتاب، کانون سپهر، کانون آوای ماندگار و کانون جرعه نور در دانشگاه فعال هستند.

شهریاری گفت: در بخش نشریات دانشجویی نیز چهار نشریه در دانشگاه فعال است. گسترش و توسعه کانون‌های دانشجویی و نشریات در دستور کار ما قرار دارند و ما از گسترش فعالیت‌های کانون‌ها استقبال و از دانشجویان دانشگاه که علاقه‌مند به فعالیت در حوزه فرهنگی هستند، دعوت به همکاری می‌کنیم.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: دانشجو
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار