کاپیتان باتجربه تیم فوتسال ملی‌حفاری با بیان این‌که می خواهم شش هفت سال دیگر نیز در لیگ برتر بازی کنم، گفت: فعلا تصمیمی برای خداحافظی ندارم.
کد خبر: ۵۵۱۶۸۰
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۷ 13 January 2018

فرید نمازی در خصوص عنوان چهارمی تیم حفاری در لیگ برتر فوتسال کشور، اظهار کرد: ابتدای فصل بد آوردیم و در چند بازی خوب نتیجه نگرفتیم و شاید یکی از دلایل آن، این بود که نسبت به سال گذشته سه چهار بازیکنان‌مان را از دست داده بودیم و در ادامه تا نفرات لازم به تیم اضافه شدند، کمی زمان برد که همین شرایط را سخت کرد.

وی با بیان این‌که لیگ نیز ازنظر کیفی در سطح خوبی بود، عنوان کرد: به نظر من کسب عنوان چهارمی نیز باتوجه به هزینه ‌هایی که برای تیم شده بود، قابل قبول است و امیدوارم سال آینده با حمایت بیشتر، تیم را روی سکو ببینیم.

بازیکن باتجربه تیم حفاری در خصوص نگاه مدیریت باشگاه حفاری نسبت به تیم فوتسال این باشگاه نیز گفت: در ابتدای فصل، آقای نجفی مدیرعامل باشگاه بود و از نظر شخصیتی کاملا فردی محترم و خوب بود اما از نظر ورزشی نتوانست اقدامات لازم را برای ما داشته باشد و در یادگیری خوب کار نکردیم. بعد هم که مدیریت تغییر کرد.

وی در پاسخ به این سوال که تا چه زمانی به کار خود در فوتسال ادامه خواهید داد؟ خاطر نشان کرد: من وقتی جوانان تیم را می‌بینم، انگیزه می‌گیر. تصمیم دارم تا پنج شش سال دیگر هم بازی کنم و فعلا تصمیمی برای خداحافظی ندارم. تا جایی که بتوانم در خدمت تیم حفاری هستم.

نمازی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا پیش‌بینی می‌کردید که امسال مس سونگون قهرمان لیگ شود؟ گفت: خیر، پیش‌بینی نمی‌کردم اما این تیم امسال خوب بسته شده بود و توانست به خوبی هم نتیجه بگیرد و قهرمان شود.

وی در پایان با قدردانی از هوادارن و کادرفنی تیم، عنوان کرد:‌ جا دارد از شرکت ملی‌حفاری که همه ساله به هر صورتی که بوده از تیم فوتسال حمایت کرده است، قدردانی می‌کنم و امیدوارم حمایت‌های آن‌ها در سال‌های بعد نیز ادامه داشته باشد.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: فرید نمازی ، فوتسال
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار