فرماندار اندیکا:
فرماندار اندیکا از نیاز ۶۰ میلیارد تومانی برای تکمیل پروژه های نیمه تمام شهرستان اندیکا خبر داد.
کد خبر: ۵۵۱۰۸۱
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۶ 12 January 2018

منوچهر ورناصری اظهار کرد: پروژه‌های نیمه‌تمام زیادی در حوزه‌های مختلف در شهرستان اندیکا وجود دارد که برای تکمیل آن‌ها به اعتباری بالغ‌بر ۶۰ میلیارد تومان نیاز است.

وی افزود: جاده میانبر شهرستان سال‌هاست که به حال خود رهاشده است و اعتباری برای تکمیل آن دیده نشده است. بسیاری از پروژه‌های راه روستایی شهرستان نیز به‌صورت نیمه‌تمام رهاشده است که پیگیری‌های ما برای تأمین اعتبار و تکمیل این پروژه‌ها نیز تاکنون بی‌نتیجه بوده است.

فرماندار اندیکا عنوان کرد: ناتمام ماندن ساختمان فنی و حرفه‌ای و ساختمان اداره شبکه بهداشت و درمان در شهر قلعه خواجه و بعضی از پروژه‌های شهرداری آبژدان مانند احداث پارک از دیگر پروژه‌های نیمه‌تمامی است که سرنوشت آن‌ها مشخص نیست.

وی به پروژه‌های نیمه‌تمام راه‌سازی این شهرستان نیز اشاره کرد و گفت: برخی از پروژه‌های راه‌سازی ما که اعتبار آن‌ها از منابع ملی تأمین می‌شود نیز در وضعیت مناسبی به سر نمی‌برند. پروژه جاده اندیکا چهارمحال و بختیاری پس از گذشت سال‌ها هنوز تکمیل‌نشده و قول‌های متعدد مسئولین تاکنون بی‌نتیجه مانده است. پروژه جاده اندیکا مسجدسلیمان یکی دیگر از پروژه‌های مهمی است که می‌تواند باعث بهبود وضعیت اقتصادی شهرستان شود ولی متأسفانه مدتی است که به علت عدم پرداخت مطالبات پیمانکاران تعطیل‌شده است.

ورناصری به پروژه‌های آب‌رسانی این شهرستان نیز اشاره کرد و گفت: چند پروژه مهم آب‌رسانی در شهرستان در حال انجام است که سرعت انجام آن‌ها تا حدودی رضایت‌بخش است اما این پروژه‌ها نیز با مشکلات نقدینگی روبرو هستند که در صورت عدم تزریق پول، این پروژه‌ها نیز به سرنوشت بعضی پروژه‌های نیمه‌تمام شهرستان مبتلا خواهند شد.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار