سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی می گوید هیچگاه از بازیکنانش نمی‌خواهد به زمین بیفتند و وقت تلف کنند.
کد خبر: ۵۵۱۰۸۰
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۴ 12 January 2018

مهدی تارتار بعد از تساوی تیمش مقابل صنعت نفت آبادان در نشست خبری عنوان کرد: بازی سنگینی برای هر دو تیم بود ما خیلی زود به گل رسیدیم و در ادامه بسیار منظم دفاع کردیم. اما در یک لحظه به دلیل از دست رفتن تمرکز بازیکنان گل تساوی را دقایق پایانی دریافت کردیم. در مجموع گرفتن یک امتیاز در شرایط جوی ورزشگاه برای ما ارزشمند است. حتی می‌توانستیم برنده بازی باشیم و بازی در این شهر با این هوادران پرشور بسیار سخت است.

سرمربی پارس جنوبی در واکنش به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه آیا معتقد است تیمش بازی جوانمردانه‌ای ارائه کرده است؟ توضیح داد: ما هیچوقت با بازیکنان نمی‌گوییم که خودشان را زمین بیندازند آنهایی که با من کار کرده‌اند هیچ کدامشان نمی‌گویند تارتار از ما خواسته وقت تلف کنیم. اگر چنین کسی را پیدا کردید من از فوتبال می‌روم. این نظر شماست که ما وقت تلف کرده‌ایم. بازی پربرخوردی داشتیم اما از بازیکن نخواستیم وقت تلف کند.

تارتار در ادامه و در حالی که با اعتراض همه جانبه خبرنگاران محلی به وقت تلف کردن بازی کنش مواجه شد گفت: این نظر شماست و من به آن احترام می‌گذارم. شما اگر پای بازیکنم را می‌دیدی چنین حرفی نمی‌زدید. شما آنقدر مشتی هستید که به رختکن بروید و پای بازیکنم را ببینید؟ بازیکن شما آنقدر بد بازی کرد که اخراج شد. به هر حال اتفاقات فوتبال طوری رقم خورد که دو تیم مساوی کردند.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار