نماینده بهبهان در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد
نماینده مردم بهبهان و آغاجاری در مجلس شورای اسلامی گفت: بیش از 10 میلیارد تومان جهت تکمیل بیمارستان ولی‌عصر (عج) و یک میلیارد تومان هم به درمانگاه کردستان اختصاص داده‌شده است.
کد خبر: ۵۵۱۰۶۴
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۵ 12 January 2018

حبیب‌الله کشت زر ظهر امروز در مراسم افتتاح بخش دیالیز درمانگاه سردشت زیدون، اظهار کرد: تنها بخشی که در استان خوزستان مجهز به دستگاه دیالیز شده است بخش زیدون است، با توجه به اعتبارات بیمارستان ولی‌عصر (عج) شهرستان بهبهان از سال 62 تاکنون یک حرکت بسیار بزرگی جهت تکمیل این بیمارستان رخ‌داده است.

وی با اشاره به تکمیل ساختمان پانسیون پزشکان مرکز بهداشت و درمان سردشت زیدون، گفت: اعتبار این پروژه بیش از یک میلیارد و 500 میلیون تومان است که تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد.

نماینده مردم بهبهان و آغاجاری در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه در بخش تشان و شهروئی هم اقدامات خوبی در حوزه بهداشت صورت گرفته است عنوان کرد: بیش از 10 میلیارد تومان جهت تکمیل بیمارستان ولی‌عصر (عج) و یک میلیارد تومان هم به درمانگاه کردستان اختصاص داده‌شده است.

وی با تأکید بر استفاده بهینه از فرصت‌ها و ظرفیت‌های بهبهان، افزود: از مسئولان و دهیاران و شوراها و شهرداران می‌خواهم که در بخش قیر رایگان جهت بهسازی و آسفالت کوچه و معابر روستایی اقدام کنند.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار