سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان اعتراض شدیدی به وقت تلف کردن بازیکنان پارس جنوبی کرد.
کد خبر: ۵۵۱۰۶۲
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۸ 12 January 2018

فراز کمالوند در نشست خبری بعد از بازی با پارس جنوبی، اظهار کرد: اگر مربی یا بازیکن درباره داور صحبت کند بلافاصله کمیته انضباطی واکنش نشان می‌دهد. من منتظرم آقایان اصفهانیان و حسن‌زاده نظرشان را در مورد داوری بازی ما با پدیده و پارس جنوبی را بگویند. چه اتفاقی افتاد که سعید لطفی در دقیقه ۹۵ اخراج شد؟ ۱۵ سانتیمتر از پای بازیکن من پاره شده است. نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد که تمام بازیکنان دو اخطاره من را سه اخطاره کرده و لطفی را هم اخراج کرد.

او افزود:‌ من راجع به داوری صحبت نمی‌کنم اما منتظر واکنش کمیته داوران و انضباطی به این موضوع می‌مانم چون تا حرفی می‌زنیم محروم‌مان می‌کنند. اما حالا حرف نمی‌زنم تا شما به ما بگویید چه کار باید بکنیم. واقعا متاسفم چون فوتبال ما در چنین وضعیتی رشد نمی‌کند. ما الان نهم جدول هستیم. اصلا بگویید قهرمان بوندس لیگا شده‌ایم، این فوتبال رشد نمی‌کند. وقت مفید بازی در نیمه دوم به بیست دقیقه‌ هم نرسید. خوابیدن بازیکنان حریف نوبتی بود. ما هم در شهرهای دیگر بازی می‌کنیم. کجا دیده‌اید بخوابیم. نمی‌دانم امروز با پارس جنوبی بازی کردیم یا بحرین! خدا پدر و مادر بحرین را بیامرزد.

سرمربی صنعت نفت در ادامه اظهارات تندش، تاکید کرد: بازی رئال مادرید و بارسلونا را همه دیدند. بارسلونا سه بر هیچ جلو افتاد آیا کسی روی زمین خوابید؟ این فوتبال چه لذتی دارد؟ اصلا همه امتیازها برای شما. دو توپ به سمت دروازه ما شلیک شده و یکی از آنها گل شد. با این حال از بازیکنان راضی نیستم و معتقدم باید بهتر از بازی می کردیم.

کمالوند همچنین با بیان اینکه از بازیکنانش برای دیدار جام حذفی محافظت می‌کند گفت: به کرار و یکی دو بازیکن دیگر که مصدوم بودند استراحت دادیم و تمرکزمان روی جام حذفی است. در لیگ امیدوارم رتبه تک رقمی به دست بیاوریم اما در جام حذفی به دنبال قهرمانی هستیم. کرار برای ما یک بازیکن معمولی نیست و سوپراستار تیم ما محسوب می‌شود. کرار نقش مسی در بارسلونا و رونالدو در رئال مادرید را برای ما دارد. وقتی این بازیکن نیست لطمه می خوریم اما چاره‌ای نداریم و باید از او محافظت کنیم. از این که یک تیم صدر جدولی را ۹۰ دقیقه تحت فشار قرار دادیم راضی‌ام اما از نتیجه راضی نیستم.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار