مربی تیم فوتبال پدیده مشهد اظهار کرد: امروز برابر استقلال خوزستا حق ما باخت نبود.
کد خبر: ۵۵۰۸۴۸
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۰ 11 January 2018

حسن بادامکی در نشست خبری بعد از بازی با استقلال خوزستان، اظهار کرد: می دانستیم استقلال خوزستان با چه برنامه ای به دروازه ما نزدیک می شود و از همان نقطه هم گل خوردیم.

وی ادامه داد: ما حدودا 70 دقیقه بر بازی مسلط بودیم و حق ما باخت نبود؛ روی یک ضربه ریباند دروازه ما باز شد و اگر بازیکنانم حواسشان را جمع می کردند نباید اینگونه گل بخوریم. بارها در تمرینات این نکته را گوشزد کرده بودیم.

مربی تیم فوتبال پدیده اظهار کرد: در چند بازی اخیر نیز در چنین شرایطی گل دریافت کردیم. به هر حال اگر بگویم کسب شش امتیاز در افت روحیه بازیکنانمان تاثیرگذار بوده است، گزاف نگفته ام. این شش امتیاز از نظر روحی روانی خیلی به ما ضربه زده است.

وی افزود: تیم ما آن شرایط دور رفت را ندارد و آن زمان بازی های خوبی را به نمایش می گذاشتیم. چند بازیکن ما مصدوم هستند. و امروز محمد قاضی مردانگی کرد که برای ما به میدان رفت.

بادامکی خاطر نشان کرد: در لیگ امسال، تیم هایی مثل پرسپولیس با اقتدار ادامه می دهند و تیم هایی هم داریم که تا جایگاه دهم می توانند رده خود را تغییر دهند. ما نیز جزو تیم هایی هستیم که در صدد تغییر جایگاه مان هستیم.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار