هفته 19 لیگ برتر فوتبال
هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال کشور با اتفاقات مختلفی برای خوزستانی ها در این آوردگاه همراه خواهد بود.
کد خبر: ۵۵۰۷۵۸
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۱ 11 January 2018

 

رونمایی از صنعت نفت در ساحل آرامش/آغاز دوباره فولاد در تبریز/ استقلال در پرتگاه پدیده

هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال برای نمایندگان خوزستان از امروز آغاز می‌شود تا عبدالله ویسی با استقلال خوزستان یک بار دیگر شانس خود را برای احیای آبی‌های خوزستانی امتحان کند.

در دیگر مصاف نمایندگان خوزستان فولاد پس از تساوی خانگی مقابل سیاه جامگان در اهواز، به تبریز خواهد رفت تا با سد محکم فیروز کریمی موفق و یاران اوج گرفته این مربی جدال کند.

صنعت نفت آبادان نیز پس از یک بازی ناامید کننده در مشهد، با وضع مالی بهبود یافته و در حالی که آرامش در این روزها بر این باشگاه حاکم است، از پارس جنوبی رو به افول رفته پذیرایی خواهد کرد.

برای تیم استقلال خوزستان در این دیدار هیچ نتیجه‌ای به جز یک برد قاطع التیام بخش روان مشوش عبدالله ویسی نخواهد بود.

این مربی جوان به خوبی می‌داند که در پیکان توجهات قرار دارد و مدیران این باشگاه مترصد تعویض وی هستند، ضمن اینکه زمان برای از دست دادن فرصت و نتیجه برای آبی‌های اهواز روز به روز کمتر می‌شود و خوزستان رفته رفته باید بپذیرد باز هم یک سقوط کرده را در بر خواهد گرفت.

پیروزی برابر پدیده برای استقلالی‌ها شاید امیدی باشد به فرداهای خوب، شاید هم تسکینی برای دوست داران این تیم و شاید هم تمدیدی باشد برای عبدالله ویسی بر سمت سرمربیگری استقلال، اما قدر مسلم برای خروج استقلال از بحران فعلی کافی نخواهد بود.

دیدار تیم های استقلال خوزستان و پدیده، عصر چهارشنبه از ساعت 15 با قضاوت جواد رحیم زاده و کمک آقایان بابک داوری و محمد هاشمی نسب در ورزشگاه غدیر اهواز آغاز خواهد شد.

دیگر تیم شهر اهواز هم به تبریز سفر خواهد کرد تا در مقابل گسترش فولادی قرار گیرد که در 9 بازی گذشته با فیروز کریمی هفت پیروزی کسب کرده است.

فولاد نیز که با صعود به رده دوم جدول در کانون توجهات قرار گرفته بود، هفته گذشته در اهواز مقابل سیاه جامگان متوقف شد تا آینده این تیم با تامل بیشتری دنبال شود.

قطعا پورموسوی در روزهای گذشته با ریکاوری مناسب، بازیکنان خود را در شرایط این مسابقه قرار داده و دیدار قرمزپوشان اهوازی مقابل نماینده تبریز مانند هندوانه دربسته‌ای از تقابل دو تیم اوج گرفته جنوب و شمال غرب کشور خواهد بود.

بدون شک فولاد تیمی نیست که برای دست خالی بازگشتن به اهواز راهی تبریز شود و تمایل دو تیم برای کسب پیروزی یک مصاف جذاب را برای علاقه مندان به فوتبال تداعی خواهد کرد.

محمد ملکی، قضاوت دیدار تیم های گسترش فولاد و فولاد خوزستان را در تبریز بر عهده خواهد داشت.

و اما صنعت نفت آبادان در روزی که دوست دارانش را در کنار خود می‌بیند، از پارس جنوبی پذیرایی می‌کند که در نیم فصل دوم هنوز به پیروزی دست پیدا نکرده است.

شاگردان تارتار گرچه به دنبال راه خروجی از بحران می‌گردند و برای حل این معضل معمایی بهتر از صنعت نفت وجود ندارد، اما نباید روحیه بالای بازیکنان صنعت نفت را در دیدارهای داخل خانه نادیده گرفت، خصوصا که پیش این بازی نفتی‌ها شارژ مالی نیز شده باشند.

صنعت نفت آبادان نیز که در خارج کردن تیم های حریف از بحران ید طولایی از خود به جای گذاشته، حال پارس جنوبی را در مقابل خود می‌بیند که دیگر طاقت دوری از پیروزی را ندارد و به آبادان سفر می‌کند تا دست پر به خانه بازگردد.

کمالوند باز هم کرار جاسم را در میانه میدان در اختیار نخواهد داشت که این معضل قطعا روی کیفیت کار آبادانی‌ها در میانه میدان تاثیر خواهد گذاشت، اما نباید فراموش کرد که نفت در غیاب این هافبک عراقی موفق شد سه بار دروازه سایپا را در آبادان باز کند.

بیژن حیدری قاضی میدان تختی آبادان خواهد بود و علی میرزا بیگی و رسول ذورقی وی را در امر قضاوت یاری خواهند کرد.

در کل خوزستانی‌ها در این هفته روز دراماتیکی در برابر حریفان خود خواهند داشت و بسیاری از اما و اگرها نیز در هفته نوزدهم برای نمایندگان استان روشن خواهد شد، باید منتظر سوت پایان بازی‌ها در دقیقه 90 بود.

 

منبع: فارس

برچسب ها: لیگ برتر فوتبال
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار