آئین بزرگداشت دومین سالگرد شهادت مدافع وطن شهید عباس نادری از شهدای نیروی انتظامی در شوش دانیال برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۵۰۷۴۸
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۸ 11 January 2018

آئین بزرگداشت دومین سالگرد شهادت مدافع وطن سروان شهید عباس نادری با حضور اقشار مختلف مردم در شهرستان شوش دانیال برگزار می‌شود.

این برنامه معنوی روز پنج‌شنبه 21 دی ماه برابر 22 ربیع‌الثانی سال 1439 هجری قمری از ساعت 14 آغاز می‌شود و تا ساعت 16 ادامه داد که در این برنامه همشهریان شهید مدافع حرم احمد حیاری یاد و خاطره شهید عباس نادری را گرامی می‌دارند.

آئین بزرگداشت دومین سالگرد شهادت مدافع وطن سروان شهید عباس نادری با حضور اقشار مختلف مردم، خانواده‌های شهدا، ایثارگران، رزمندگان اسلام، مدافعان حرم، طلاب و روحانیون در کنار مزار شهید در گلزار شهدای شوش دانیال برگزار می‌شود.

در آئین بزرگداشت دومین سالگرد شهادت مدافع وطن سروان شهید عباس نادری که با حضور مسئولان لشکری و کشوری برگزار می‌شود حاضران یاد و خاطره پدر این شهید یادگار هشت سال دفاع مقدس زنده‌یاد رمضان نادری را نیز گرامی می‌دارند.

 ستوان یکم عباس نادری فرمانده پاسگاه حسین آباد در بخش مرکزی شهرستان شوش در سال 1358 دیده جهان گشود و در روز سه شنبه 22 دی ماه سال 1394 در درگیری با دو سارق مسلح غیربومی در غرب کرخه به شهادت رسید.

شهید نادری قبل از این که به عنوان فرماندهی پاسگاه حسین آباد شوش معرفی شود، به مدت 5 سال به عنوان مرزبان و پس از آن به مدت 7 سال در نیروی انتظامی شوش خدمت کرد.

شهید عباس نادری ششصد و چهاردهمین شهید شوش دانیال است که در سن 37 سالگی به شهادت رسید و از وی 2 فرزند دختر به یادگار مانده است.

پیکر مطهر این سرباز وطن در صبح روز پنج‌شنبه 24 دی ماه 1394 با حضور هزاران نفر از مردم شوش دانیال تشییع شد و در گلزار شهدای این شهر آرام گرفت.

 

منبع: تسنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار