در مسابقات سال ۹۶
دبیر هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی خوزستان گفت: از ابتدای امسال تا کنون ۴۸ ورزشکار از خوزستان عازم رقابت‌های کشوری شدند که حاصل تلاش ان‌ها ۲۸ مدال طلا بوده است.
کد خبر: ۵۵۰۰۶۷
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۹ 10 January 2018

حسین عباسی ظهر امروز اظهارکرد: چهارمین مرحله از مسابقات اتومببلرانی کشور در رشته فرمولا دریفت، از ساعت ۱۰ صبح روزجمعه در پیست مجموعه ورزشی غدیر اهواز برگزار می‌شود.

دبیر هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان خوزستان گفت: با توجه به استقبال بسیار خوب جوانان اهوازی از مسابقات اتومبیلرانی، پیش بینی حضور بیش از ۴۰۰۰ تماشاگر را کرده‌ایم و در حال هماهنگی با نیروی انتظامی جهت برقراری نظم و امنیت این مسابقات هستیم.

وی افزود: ۲۶ شرکت کننده از ۱۰ استان کشور در این مسابقات شرکت می‌کنند که ۷ نفر از این تعداد خوزستانی هستند و استان ما بیشترین تعداد شرکت کننده را در بین استان‌ها دارد.

عباسی عنوان کرد: کمیته برگزاری و مسئول ایمنی فدراسیون امروز جهت طراحی مسیر مسابقه و بررسی شرایط پیست وارد اهواز می‌شوند، همچنین ورزشکاران استان‌های دیگر فردا در اهواز مستقر خواهند شد که پنجشنبه نیز در جلسه هماهنگی مسابقه حاضر شوند.

وی بیان کرد: خوزستان در چندین دوره از این مسابقات سکوی اول را از آن خود کرده و امیدواریم با قهرمانی در مسابقات امسال، مانند سال گذشته نام خوزستان رادر صدر این رشته در کشور نگه داریم.

وی اظهار کرد: ما از ابتدای امسال تا کنون ۴۸ اعزام ورزشکار داشته‌ایم که ۲۸ مدال طلا حاصل آن بوده و ۱۱ بار هم در بخش تیمی اول شده‌ایم، همچنین بیش از ۷ عضو تیم ملی داشته‌ایم که چند مقام بین المللی توسط ورزشکاران خوزستانی کسب شده و سرمربی تیم در مسابقات غرب آسیا در ارمنستان هم از خوزستان اعزام شده است.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار