پینگ پنگ باز خوزستانی تیم پتروشیمی بندرامام:
پینگ پنگ باز خوزستانی تیم پتروشیمی بندرامام گفت: هیئت تنیس روی میز استان در کار استعدادیابی، ارتباط گیری با باشگاه‌ها و برنامه ریزی بسیار ناامیدکننده ظاهر شده است.
کد خبر: ۵۵۰۰۶۲
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۱ 09 January 2018

افشین نوروزی بعد از ظهر امروز اظهارکرد: خدا را شکر می‌کنم امسال هم توانستیم برای سومین بار پیاپی قهرمان لیگ بر‌تر تنیس روی میز شویم که مسجل شدن این قهرمانی دوهفته قبل از پایان لیگ نشان از اقتدار تیم پتروشیمی بندرامام دارد.

پینگ پنگ باز خوزستانی تیم پتروشیمی بندرامام درباره مسابقات بین المللی پیش رو و شرایط خودش برای این مسابقات گفت: اصلیترین هدف من حضور در مسابقات جهانی است که اردیبهشت ماه در سوئد برگزار می‌شود است که قبل از آن مسابقات انتخابی تیم ملی بین ۱۲ نفر اول رنکینگ ایران در بهمن ماه برگزار و ۵ نفر بر‌تر این بازی‌ها به مسابقات قهرمانی جهان اعزام می‌شوند.

وی افزود: افراد بر‌تر بازی‌های انتخابی تا قبل از جام جهانی احتمالا در دو یا سه اردو و بازی تدارکاتی برون مرزی شرکت می‌کنند تا آماده بازیهای جهانی در سوئد شوند.

نوروزی گفت: در حال حاضر من دررده دوم رنکینگ ایران و تنها خوزستانی حاضر در مسابقات انتخابی تیم ملی نیز هستم، ضمن اینکه نیما و نوشاد عالمیان هم تیمی‌هایم در پتروشیمی بترتیب در رده‌های اول و سوم این رنکینگ هستند.

بازیکن تیم ملی تنیس روی میز با اشاره به اوضاع بد رده‌های پایه این ورزش در خوزستان اظهار کرد: زمانی خوزستان قطب تنیس روی میز ایران بود و در مسابقات رده‌های پایه هم معمولا بازیکنان ما روی سکو بودند، ولی متاسفانه در سال‌های اخیر شاهد افول بازیکنان پینگ پنگ استان بوده‌ایم.

وی افزود: نفر بعد از من در رنکینگ ایران از استان خوزستان، فاصله زیادی از رتبه من دارد این در حالی است که باید برای من پشتوانه ایجاد شود تا من هم بهتر عمل کنم و این وضعیت در رده‌های پایه نیز وجود دارد و بازیکنان خوزستانی در رده‌های بر‌تر کشور به‌صورت ثابت حضور ندارند.

نوروزی بیان کرد: عملکرد باشگاه‌های استان در این سال‌ها خوب بوده ولی آنچه سبب عملکرد ضعیف بازیکنان رده‌های پایه و عدم پرورش استعداد‌ها شده است عملکرد بسیار ضعیف هیئت استان بوده که باید بگویم که اصلا در این سال‌ها انگار هیئتی وجود نداشته است و هیئت تنیس روی میز استان در کار استعدادیابی، ارتباط گیری با باشگاه‌ها و برنامه ریزی بسیار ناامیدکننده ظاهر شده است.

 

منبع: فارس

برچسب ها: تنیس روی میز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار