آرای انتخابات هیئت ورزش های جانبازان و معلولان البرز اعلام شد
خسروی‌وفا با اشاره به رتبه 16 البرز در بین استان‌های کشور در ورزش جانبازان و معلولان اظهار کرد: این جایگاه با توجه به نوپا بودن البرز و سرانه ورزشی پایین این استان رتبه قابل قبولی است.
کد خبر: ۵۴۹۴۴
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۶ 29 June 2015
به گزارش تابناک – البرز: با برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت ورزش های جانبازان و معلولین استان البرز، سعید براتی برای 4 سال دیگر به عنوان رئیس این هیئت انتخاب شد.
این مجمع امروز و با حضور خسروی وفا رئیس فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، رضا گل محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز، نادر وادی خیل معاون توسعه امور ورزش اداره کل و اعضای مجمع هیئت ورزش های جانبازان و معلولین البرز در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد.
سعید براتی، بلال خلیلی و عباس نوری مقدم 3 کاندیدای احراز پست ریاست هیئت بودند که انصراف خلیلی به دلیل غیبت در این جلسه اعلام شد.
در ادامه سعید براتی و عباس نوری مقدم هر کدام به مدت 10 دقیقه برنامه های خود را معرفی کرده و ارائه دادند.
پس از ارائه برنامه های کاندیدها، مراسم رای گیری انجام شد که در پایان آن سعید براتی با کسب 10 رای از مجموع 13 رای مأخوذه به مدت 4 سال دیگر به عنوان رئیس هیئت ورزشهای جانبازان و معلولین استان البرز انتخاب شد.
رضا گل‌محمدی در جلسه فوق طی سخنانی اظهار داشت: ارتقای جایگاه معلولان و جانبازان ورزشکار مهمترین اقدامی است که باید بیش از پیش مدنظر مسئولان قرار گیرد.
وی تأکید کرد: کار در راستای ورزش‌های این قشر عبادت است لذا باید تلاش خود را برای ارتقای ورزشهای معلولان و جانبازان دو چندان کنیم.
این مسئول تأکید کرد: امروز با توجه به وضعیت جامعه، خدمت رسانی در امر ورزش یک عبادت است که در ورزش‌های جانبازان و معلولان این عبادت ارزشی مضاعف پیدا می‌کند.
گل محمدی خاطرنشان کرد: خدمت‌کردن به کسانی که بزرگترین دارایی خود یعنی سلامتی خود را برای آسایش و امنیت مردم این مرز و بوم فدا کردند، نعمتی بزرگ و قابل توجه است.
مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز با اشاره به مشکلات ورزش‌های جانبازان و معلولان اظهار کرد: متاسفانه نبود زیرساخت‌های مناسب و کمبود امکانات از بزرگترین موانع خدمت رسانی به این قشر است که البته این مشکلات از وظیفه و مسئولیت ما در قبال این عزیزان کم نمی‌کند.
وی با تاکید بر جدی گرفتن ورزش جانبازان و معلولان، خاطرنشان کرد: ورزش برای جانبازان و معلولان علاوه بر تفریح جنبه درمانی نیز دارد که این مسئله اهمیت توجه به آن را دو چندان می‌کند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز در پایان تصریح کرد: حقیقتا به دلیل کمبود امکانات و عدم اعتبارات لازم ما نتوانسته‌ایم آن طور که در شأن این قشر است برایشان کار انجام دهیم، اما امیدواریم با تلاش اعضای مجمع که با مشکلات جانبازان و معلولان بیشتر آشنایی دارند بتوانیم حمایت قابل قبول‌ و مناسب‌تری برای ورزشکاران معلول و جانباز انجام دهیم.
محمود خسروی‌وفا نیز در جلسه فوق اظهار کرد: ورزش معلولان در استان البرز نیازمند توجه بیشتر از سوی مسئولان است.
وی ادامه داد: متأسفانه هم اکنون امکانات و فضاهای ورزشی برای این قشر از ورزشکاران در استان البرز مطلوب نیست و لازم است تا با اختصاص اعتبارات و توجه بیشتر ورزش معلولان و جانبازان را در این استان با رشد بیشتر همراه کنیم.
رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولان خاطرنشان کرد: اما با توجه به تمامی کمبودها ورزشکاران البرزی همواره عضو ثابت تیم‌های ملی رشته‌های مختلف جانبازان و معلولان بوده‌اند.
خسروی‌وفا با اشاره به رتبه 16 البرز در بین استان‌های کشور اظهار کرد: این جایگاه با توجه به نوپا بودن البرز و سرانه ورزشی پایین این استان رتبه قابل قبولی است اما با وجود استعدادهای فراوانی که در ورزش البرز وجود دارد انتظارمان بیشتر از این است.
وی ادامه داد: با برنامه‌هایی که هیئت در نظر گرفته و فعالیت اعضای مجمع خوش بین هستیم که این جایگاه تا سال آینده چندین پله صعود داشته باشد.
خسروی‌وفا با اشاره به سنگین و سخت بودن کار در ورزش‌های جانبازان و معلولان گفت: ورزش‌های جانبازان و معلولان شامل 16 رشته است که علاوه بر آن محدودیت‌های ورزشکاران نیز بر مسئولیت بیشتر و سنگینی کار در این رشته می‌افزاید.
وی با تاکید بر لزوم استفاده هیئت از ظرفیت بخش خصوصی خاطرنشان کرد: به دلیل کمبود بودجه و نبود امکانات کافی نمی‌توان اعتبارات لازم را در برای این رشته اختصاص داد اما استفاده از بخش خصوصی و جذب اسپانسر می‌تواند تا حدودی مشکلات مالی هیئت‌ها را برطرف کند.
رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولان در پایان تصریح کرد: استفاده از نیروهای جوان و استعدادیابی در کنار بهره‌گیری از کارشناسان ورزش اداره کل از مواردی است که در ارتقای جایگاه ورزش‌های جانبازان و معلولان استان البرز نقش اساسی ایفا خواهد کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار