مدیر تنظیم بازار جهاد کشاورزی خوزستان:
مدیر تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی خوزستان با اشاره به این‌که اهواز تنها شهر کشور است که در آن تخم مرغ به صورت دانه‌ای به فروش می‌رسد، گفت: اگر تخم مرغ به صورت وزنی به فروش برسد به سود مصرف کننده خواهد بود.
کد خبر: ۵۴۸۹۶۸
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۴ 07 January 2018

مسعود احمدی اظهار کرد: با توجه به ورود تخم مرغ به درون استان وضعیت بازار تخم مرغ مناسب شده و قیمت این محصول مناسب است.

وی افزود: وزارتخانه قیمت هر کیلوگرم تخم مرغ را 5300 تومان و هر شانه را 12هزار و 600 تومان در نظر گرفته اما افزایش قیمتی را که در هفته‌های گذشته شاهد بودیم، حبابی بود و اکنون این حباب شکسته شده است.

مدیر تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی خوزستان تصریح کرد: تخم مرغ محصولی است که نمی‌توان آن را به مدت زیادی نگهداری کرد و باید عرضه شود. اکنون تخم مرغ در بازار به وفور تزریق شده است و این محصول با قیمت حدودا دانه‌ای 420 تا 430 تومان به فروش می‌رسد.

احمدی با اشاره به این‌که اهواز تنها شهر کشور است که در آن تخم مرغ به صورت دانه‌ای به فروش می‌رسد، عنوان کرد: در تمام کشور تخم مرغ به صورت وزنی به فروش می‌رسد اما فقط در اهواز تخم مرغ به صورت دانه‌ای به فروش می‌رسد.

وی ادامه داد: فروش تخم مرغ به صورت دانه‌ای به ضرر مصرف کننده است و اگر تخم مرغ به صورت وزنی به فروش برسد به سود مصرف کننده خواهد بود.

مدیر تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی خوزستان خاطرنشان کرد: تخم مرغ به صورت کارتونی و در وزن‌های مختلف خریداری می‌شود اما به صورت دانه‌ای به فروش می‌رسد و این مساله باعث می‌شود تا مصرف کننده متضرر شود.

وی گفت: مردم تخم مرغ را اگر به صورت وزنی خریداری کنند به سود آن‌ها است و سعی کنند تا این مساله جا بیفتد تا تخم مرغ از مغازه‌دار به صورت وزنی و کیلویی خریداری شود.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار