عضو شورای شهر اهواز گفت: شرایط بد اقتصادی خانوارهای ایرانی خوشایند و زیبنده نظام اسلامی نیست.
کد خبر: ۵۴۷۹۰۱
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۸ 04 January 2018

محمدرضا ایزدی اظهار داشت: تجمعات اولیه مردم اعتراضات به حقی بود که مطالبات خود را بیان کردند. فشارهای اقتصادی در سال‌های گذشته سبب شد مردم گلایه‌مندی خود را با تجمع بیان کنند.

وی افزود: بحث گرانی بنزین، گازوئیل و تخم مرغ و حذف 30 میلیون یارانه بگیر سبب شد که به مردم فشار روحی و روانی وارد شود زیرا انتظار در پیش بودن شرایط بدتری را داشتند.

عضو شورای شهر اهواز همه اینها سبب شد که مردم دست به اعتراض بزنند و مطالبات خودرا بیان کنند اما آن اعتراض روز اول و دوم تمام شد ولی متاسفانه دشمن آن را هدایت کرد و ادامه داد.

وی بیان کرد: دشمن با بسیج کردن یک گروهی که فرمانبر رادیوهای بیگانه و دشمنان ملت هستند باعث شد که این شرایط پیش بیاید و برخی به آشوبگری دست بزنند.

ایزدی با تاکید بر ای نکته که دولت باید به فکر مردم باشد زیرا مردم از نظر اقتصادی فشار زیادی را تحمل می‌کنند، تصریح کرد: هم اکنون در خانه‌ای بین یک تا 4 فرزند تحصیل کرده بیکار وجود دارد دولت برای تحصیل جوانان ما پول زیادی از خانواده‌ها دریافت می‌کند ولی از آن طرف هم شغلی برای آنها ایجاد نمی‌کند.

وی با بیان اینکه شرایط بد اقتصادی خانوارهای ایرانی خوشایند و زیبنده نظام اسلامی نیست و ممکن است اثرات منفی زیادی در جامعه داشته باشد، خاطرنشان کرد: 5 سال از عمر دولت فعلی گذشته ولی متاسفانه مشکلات اقتصادی را حل نکردند، مردم چقدر صبر داشته باشند و چه مقدار فشار اقتصادی را تحمل کنند.

عضو شورای شهر اهواز تاکید کرد: اگر ولایت و رهبری امید مردم نبود تحمل و صبر برای آنها تمام شد ولی مطیع رهبری هستند و از ولایت اطاعت می‌کنند ولی مسئولان هم نباید بی‌خیال باشند و فکری برای اقتصاد و معیشت خانوارها کنند.

 

منبع: تسنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار