مدیر کل راه و شهرسازی خوزستان:
مدیر کل راه و شهرسازی استان خوزستان گفت: طرح تعریض پل شهید ناجیان شوش با پیشرفت 70درصدی قبل از سال 1397 به بهره برداری می رسد.
کد خبر: ۵۴۶۹۹۹
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۰ 02 January 2018

عباس پورسلان روز دوشنبه در جریان بازدید از روند تعریض پل شهید ناجیان گفت:با پیشرفت فیزیکی 70درصدی این پل امیدواریم با تامین به موقع اعتبار قبل از پایان امسال به بهره برداری برسید.


وی همچنین در خصوص تقاطع غیر همسطح ورودی شوش گفت: اداره کل راه و شهرسازی خوزستان طبق توافق به عمل آمده این پروژه مشارکتی را پیگیر بوده و تلاش می کنیم تا مشکل اعتبار این طرح برطرف شود.


نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی نیز از پل ناجیان شوش به عنوان یک پروژه بسیار مهم نام برد و گفت: با توجه به آغاز سفر کاروان های راهیان نور و نیز گردشگران به منطقه عملیاتی فتح المبین شوش همچنین مشکل تردد اهالی بیش از30روستای بخش فتح المبین انتظار می رود تا روند اجرای این طرح با شتاب بیشتری پیگیری شود.سید راضی نوری از استانداری خوزستان و اداره کل راه و شهرسازی خوزستان خواست تا با تزریق اعتبار به پیمانکار پروژه روند اجرای این طرح را شتاب بخشند.


عدنان غزی فرماندار شوش نیز گفت:پل ناجیان بخش مرکزی و بخش فتح المبین را به هم وصل می کند که علاوه برمسیر کاروان راهیان نور و ارتباط چندین شهر و روستا از اهمیت ویژه ای برخوردار است.


پل شهید ناجیان مسیر ارتباطی شهر شوش با بخش فتح المبین و 30 روستای این شهرستان و نیز استان ایلام و شهرستان دهلران می باشد و نقش مهمی در انتقال محصولات کشاورزی و دامی به بازار استان خوزستان دارد.بخش فتح المبین شوش با کشور عراق هم مرز است.به منظور انجام عملیات تعریض پل شهید ناجیان در غرب کرخه این پل از اول اردیبهشت ماه بر روی خودروهای سبک و سنگین بسته شد و تردد خودروها به بخش فتح المبین از طریق یک دهانه پل شناور در کنار این پل انجام می شود.

 

منبع: ایرنا

برچسب ها: پل شهید ناجیان ، شوش
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار