رییس شورای شهر اهواز:
فلسفی گفت: به فرمایش مقام معظم رهبری امروزه در فضای مجازی هزاران توپخانه در حال شلیک به سمت مردم ایران است. اما ملت ایران با اقتدار پاسخ مناسبی به این جوسازی ها و رفتارهای ساختارشکنانه در روزهای آینده خواهد داد.
کد خبر: ۵۴۶۵۰۲
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۰ 01 January 2018

ملت ایران با اقتدار پاسخ مناسبی به جوسازی ها و رفتارهای ساختارشکنانه خواهند داد

به گزارش تابناک محمدجعفر فلسفی رییس شورای شهر اهواز در جلسه علنی شورا که امروز 11دی برگزار شد با اشاره به اتفاقات اخیر در کشور اظهار کرد: بعد از موفقیت های بسیار خوب جمهوری اسلامی ایران رقیب و دشمن همیشگی ما اقداماتی کرد تا برای چندمین بار چهره واقعی خود را نشان دهد.

وی در ادامه گفت: دشمنان کشور عزیزمان هر بار موضوعی را بهانه می کنند تا از این طریق بتوانند به نظام جمهوری اسلامی ایران ضربه وارد کنند.

رییس شورای شهر اهواز با تاکید بر اینکه ما منکر مشکلات اقتصادی در کشورمان نیستیم، خاطرنشان کرد: یکی از رسالت های اعضا شورای شهر مقابله با فشارهای اقتصادی است که بر مردم وارد می شود.

فلسفی تصریح کرد: ما با تجمعات مردمی که به دلیل گرانی و فشار اقتصادی برگزار می شود مخالفتی نداریم طبیعی است که مردم نسبت به اوضاع اقتصادی معترض باشند اما با گذشت زمان جهت این تجمعات اعتراضی تغییر کرد و نوع حرکات نشان از یک رفتار غیرطبیعی دارد که باعث اختلال در روند طبیعی زندگی مردم شده است.

وی یادآور شد: آتش زدن پرچم جمهوری اسلامی ایران و هدف قرار دادن تصاویر شهدا نشان می دهد که این جریانات توسط عده ای خاص هدایت می شود و یکسری افراد نیز ناآگاهانه در این مسیر قدم نهاده اند و با اغتشاشگران همراه شدند.

فلسفی اذعان کرد: یکسری اشتباهات و بی دقتی های مسئولین در بیان مسایل جای تامل دارد. به طور مثال عنوان کردن حذف ناگهانی سی میلیون نفر از یارانه بگیران و یا افزایش ۵۰ درصدی قیمت بنزین را می توان سوء مدیریت دولت دانست.

 رییس شورای اسلامی شهر اهواز با بیان اینکه گروهی قصد بزرگنمایی مشکلات کشور را دارند، گفت: در دیداری که هفته گذشته با مقام معظم رهبری داشتیم؛ ایشان این جریانات اخیر را تاحدودی پیش بینی نمود و فرمود مهمترین طراحی جبهه دشمنان در مقطع فعلی، ناامید کردن مردم از آینده و گرفتن اعتماد به نفس آن ها از طریق بزرگنمایی مشکلات و ضعف های کشور است.

وی در پایان اظهار کرد: به فرمایش مقام معظم رهبری امروزه در فضای مجازی هزاران توپخانه در حال شلیک به سمت مردم ایران است. اما ملت ایران با اقتدار پاسخ مناسبی به این جوسازی ها و رفتارهای ساختارشکنانه در روزهای آینده خواهد داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار