کد خبر: ۵۴۴۳۶۰
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۷ 27 December 2017

عضو هیات رئیس مجلس تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.

اکبر رنجبرزاده در نشست علنی امروز (چهارشنبه 6 دی ماه) مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد:

تذکر بشیر خالقی و علی وقف چی، نمایندگان مردم خلخال و کوثر و زنجان و طارم به وزیر راه و شهرسازی درخصوص عدم انتخاب پیمانکار برای پروژه خلخال- طارم.

تذکر محمدرضا صباغیان و اکبر رنجبرزاده نمایندگان مردم مهریز و اسدآباد به وزیر اقتصاد درخصوص اینکه چرا علی رغم اینکه قانون برنامه ششم مبنی بر امهال سه ساله وام های کشاورزی، بانک های کشاورزی همچنان برای بازپرداخت به کشاورزان فشار وارد می کنند.

تذکر نورمحمد تربتی نژاد نماینده مردم گرگان و آق قلا به رئیس جمهور درخصوص علت اعمال سیاست های کاهش درآمد و افزایش هزینه های آب و برق و گاز و مالیات بر ارزش افزوده به هتل های استان گلستان و عدم رعایت حقوق مشروع هتلداران چیست؟

تذکر میرحمایت میرزاده نماینده مردم گرمی به وزیر نفت در خصوص علت بی‌توجهی به مردم با بستن ایستگاه CNG انگوت و گرمی.

تذکر بیت‌الله عبداللهی نماینده اهر و هریس به وزیر امور اقتصاد و دارایی در خصوص اینکه چرا بانک توسعه تعاون علیرغم چند سال فعالیت در شهرستان هریس از آن شهرستان جمع‌آوری شده است.

تذکر ولی داداشی نماینده آستارا به وزیر امور خارجه در خصوص اینکه چرا وزیر امور خارجه تمدید پروتکل گذر مرزی 45 کیلومتری مرزنشینان با کشور جمهوری آذربایجان کوتاه می‌کند.

تذکر حسین مقصودی نماینده مردم سبزوار و جغتای، خوشاب و داورزن به وزیر جهاد کشاورزی در خصوص عدم پرداخت خسارات به باغدارانی که محصولات آنان به دلیل بیمه نبودن به دلیل سرمازدگی از بین رفت.

تذکر محسن بیگلری نماینده مردم سقز و بانه به وزیر ارتباطات در خصوص اینکه عملکرد این وزارتخانه در کردستان بسیار ضعیف و مشکل جدی در حوزه آنتن‌دهی موبایل و اینترنت به ویژه در روستاها وجود دارد، همچنین به وزیر علوم در خصوص دانشگاه پیام نور کشور از ضعف مدیریتی شدید و پس‌رفت مدیریتی رنج می برند در این رابطه اقدامات فوری مورد انتظار است.

تذکر علی مطهری، فاطمه سعیدی، طیبه سیاووشی، محمود صادقی نمایندگان مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس به وزیر دادگستری در خصوص علت بی‌توجهی به متهمان رضا شهابی و مهدی خزعلی علیرغم وضعیت وخیم جسمی آنها.

تذکر محمد عزیزی نماینده مردم ابهر، خرمدره و سلطانیه در مجلس به رئیس جمهور در خصوص اینکه علیرغم اینکه سلطانیه بیش از 4 سال است به شهرستان ارتباط یافته اما هنوز ادارات دولتی در این شهرستان مستقر نشده‌اند.

تذکر جلال محمودی‌زاده نماینده مهاباد به وزیر نیرو در خصوص دلیل صدور مجوز احداث پمپ بنزین در جوار تاج سد مهاباد.

تذکر هادی شوشتری نماینده قوچان و فاروج به وزیر نفت در خصوص احداث جایگاه توزیع فرآورده‌های سوختی در باجگیران.

تذکر علیرضا رحیمی نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس به رئیس جمهور در خصوص ضرورت ایجاد انسجام بیشتر در معاونت‌های پارلمانی وزارتخانه و دستگاه ها.

تذکر هاجر چنارانی نماینده مردم نیشابور و فیروزه به وزیر راه و شهرسازی در خصوص نگاه ویژه به تکمیل مسیر جاده‌ای نیشابور به بجنورد همچنین به وزیر ورزش و جوانان در خصوص اینکه ورزشگاه انقلاب نیشابور علیرغم اینکه از سال69 کلنگ خورده و با 52 درصد پیشرفت فیزیکی امروز ارتقاء و تسریع در روند آماده‌سازی آن را خواستاریم.

تذکر سید جواد ساداتی‌نژاد نماینده کاشان و آران و بیدگل به وزیر جهاد کشاورزی در خصوص تسریع در پرداخت خسارات بیمه کشاورزان حوزه انتخابیه‌.

تذکر محمدجواد فتحی و محمدرضا نجفی نمایندگان تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس به وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در خصوص اینکه خصوص عدم برخورد با فروشندگان رساله‌ها و مقالات علمی علیرغم تصریح قانون مقابله با تقلب در تهیه آثار علمی.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار