برای احداث پروژه‌ها
سرپرست فرمانداری شهرستان آبیک گفت: معارضان دست مسؤولان شهرستان آبیک را برای احداث فضاهای آموزشی و ورزشی در شهرک فردوس بسته‌اند.
کد خبر: ۵۴۳۱۵۵
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۱ 25 December 2017

 به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از آبیک، سیدمحمد حسینی در جلسه ستاد شورای ورزش شهرستان آبیک که  در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، برگزار شد، اظهار داشت: سرمایه هر کشور، نیروی انسانی آن بوده و در راستای آموزشی این نیرو باید برنامه‌ریزی لازم صورت گیرد.

وی کم‌توجهی به نیروی انسانی را موجب بروز مشکلات دانست و افزود: در شهرستان آبیک استعدادهای خوبی در حوزه‌های مختلف وجود دارد که بیانگر سرشار بودن این شهرستان از ظرفیت‌ها و استعدادهای مطلوب است.

سرپرست فرمانداری شهرستان آبیک ادامه داد: نشاط جامعه با ورزش ارتباط دارد و در ماه جامعه از خمودگی، کسالت و گرفتاری‌ها در بخش‌های مختلف ورزش است.

حسینی اضافه کرد: ورزش در تمام عرصه‌ها اعم از اقتصادی، فنی، تحصیل و درس و غیره می‌تواند نقش بسزایی داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: پیست موتورسواری در داخل شهر آبیک مشکلاتی را ایجاد کرده بود که زمینی در خارج از شهر برای این منظور در نظر گرفته شده و مراحل کارشناسی و طراحی و واگذاری آن در حال انجام است.

این مسؤول تصریح کرد: پیگیر راه‌اندازی آکادمی تیر و کمان در شهرستان آبیک هستیم و اگر معارضی پیدا نشود، می‌توانیم نسبت به احداث این مهم، در زمین مناسب گام برداریم.

سرپرست فرمانداری شهرستان آبیک افزود: برای احداث فضاهای آموزشی و ورزشی و غیره در شهرک فردوس شهر آبیک به دلیل وجود معارضان با مشکل مواجه هستیم که باید حل شود.

وی با بیان اینکه حقوق شهروندان ساکن در شهرک فردوس شهر آبیک توجه نشده است، اضافه کرد: اعتبار خوبی برای احداث فضای آموزشی در شهرک فردوس پیش‌بینی شده که زمین مورد نیاز برای این امر در نظر گرفته شده بود که در مرحله گچ‌ریزی قرار داشت که بین 30 تا 40 معارض برای این زمین پیدا شد.

این مسؤول تصریح کرد: بخشنامه مالیاتی در خصوص معافیت 100 درصدی در صورت حمایت مالی شرکت‌ها و کارخانجات به اداره ورزش و جوانان ابلاغ شده اما از سوی هیچ شرکتی احساس تمایل نشده با اینکه بخشودگی و تخفیف ویژه برای آنان در نظر گرفته شده بود.

سرپرست فرمانداری شهرستان آبیک افزود: برای احداث هر فضایی در شهر آبیک دست گذاشته‌ایم با شکست مواجه شده‌ایم که مسؤولان باید پاسخگو باشند و بتوانند این مشکل را رفع کنند.

حسینی ادامه داد: با توجه به تصویب سند چشم‌انداز تحول ورزش، برای اجرای طرح‌های موجود در این سند تمام مسؤولان باید همکاری و مساعدت لازم را داشته باشند.

وی بر آموختن اخلاق ورزشی به ورزشکاران تأکید کرد و گفت: نخستین بزه در شهرستان درگیری و نزاع است که نشأت گرفته از بداخلاقی بوده و باید اخلاق در این شهرستان ترویج یافته و این بزه از شهرستان آبیک رخت بربندد.

این مسؤول افزود: ورزش همگانی باید در شهرستان آبیک نهادینه شود تا مردم این شهرستان به سمت ورزش سوق یافته و علاقمند به این مقوله شوند.

سرپرست فرمانداری شهرستان آبیک ادامه داد: برای برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی در این شهرستان باید زمان مناسبی در نظر گرفته شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار