عضو شورای شهر اهواز عنوان کرد:
عضو شورای شهر اهواز گفت: تجمع معتادان و کارتن‌خواب‌ها در میدان راه آهن به عنوان ورودی جنوب غرب کشور، وجهه خوبی از اهواز و خوزستان ارائه نمی‌کند.
کد خبر: ۵۴۲۳۹۴
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۰ 23 December 2017
سیدمحسن موسوی‌زاده اظهار کرد: میدان راه آهن اهواز با قرارگیری در مقابل درب ایستگاه راه آهن اهواز، یکی از ورودی‌های استان خوزستان و حتی ورودی جنوب غرب کشور محسوب می‌شود. در گذشته پارک هجرت(میدان راه آهن) تنها به عنوان یکی از میدان‌های شهر اهواز مطرح بود ولی با اقدامات انجام شده از سوی شهرداری، این میدان به محلی برای استراحت مسافران ورودی و خروجی ایستگاه راه آهن اهواز تبدیل شده است.
 
وی افزود: مسافران جهت استراحت در این پارک نیاز به آرامش و امنیت دارند ولی وجود معتادان و کارتن‌خواب‌ها در این پارک به یک معضل تبدیل شده است و جمع‌آوری این معتادان نیز تنها از سوی شهرداری امکان‌پذیر نیست.
 
موسوی‌زاده با بیان اینکه پارک هجرت میدان ورودی شهر اهواز است، تصریح کرد: قطعا وقتی مسافری در میدان ورودی شهر این معتادان را مشاهده می‌کند پیامدهای منفی زیادی به جای می‌گذارد و قطعا اهواز مستحق  چنین وجهه‌ای نیست.
 
موسوی‌زاده ادامه داد: در بازدید هفته گذشته از شهر تبریز مشاهده کردیم که با همکاری نیروی انتظامی، شهرداری، وزارت بهداشت و بهزیستی معتادان جمع‌آوری و در محلی خارج از شهر نگهداری و درمان می‌شدند و حتی کارگاهی برای آموزش و انجام قالی‌بافی و چوب‌سازی و دیگر حرفه‌ها برای امرار معاش آن‌ها ایجاد شده بود.
 
موسوی‌زاده با تأکید بر لزوم همکاری همه ارگان‌ها در خصوص جمع آوری معتادان از پارک‌ها، گفت: در اهواز تنها با اقدام شهرداری و شورای شهر نمی‌توان معتادان و کارتن‌خواب‌ها را جمع‌آوری کرد و در این زمینه باید عزم جمعی از سوی همه دستگاه‌های مرتبط وجود داشته باشد.  
 
وی بیان کرد: تاکنون اقدام خاصی در این زمینه انجام نشده ولی شهردار اهواز نشست‌هایی با شورا و دستگاه‌های ذیربط داشته تا عزم جدی برای جمع‌آوری معتادان و ایجاد امنیت در نه تنها پارک هجرت بلکه همه پارک‌های اهواز ایجاد شود.
 
 
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار