تیم های استقلال خوزستان و نفت آبادان به ترتیب برابر تراکتورسازی و پرسپولیس در ضربات پنالتی به برتری رسیدند و راهی نیمه نهایی جام حذفی شدند.
کد خبر: ۵۴۱۰۰۰
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۰ 19 December 2017
روز خوب خوزستانی‌ها در جام حذفی/شاگردان ویسی و کمالوند به نیمه‌نهایی صعود کردند

شاگردان ویسی امروز 28 اذرماه در ورزشگاه غدیر اهواز پذیرای تیم تراکتورسازی بود. این بازی در پایان 90 دقیقه برنده نداشت و کار برای تعین تیم برنده به وقت های اضافه کشیده شد.

تراکتورسازی که در دقیقه 94 با اخراج حاتمی 10 نفر شده بود، در نیمه دوم وقت های اضافه صاحب یک ضربه پنالتی شد که توپ ارسالی ایران پوریان با واکنش زیبای شیخ ویسی دفع شد. وقت های اضافه نیز بدون گل به پایان رسید تا ضربات پنالتی تعیین کننده برنده این دیدار باشد.

در ضربات پنالتی نیز شاگردان ویسی با نتیجه 4 بر 3 برنده شدند و به مرحله نیمه نهایی صعود کردند.

نفت آبادان هم در ورزشگاه آزادی به مصاف پرسپولیس رفت. قرمزپوشان پایتخت نیمه اول را با یک گل برنده به رختکن رفتند و در نیمه دوم عبدالهش زاده موفق شد، دروازه پرسپولیسی ها را باز کند. این دیدار در وقت قانونی 90 دقیقه، با نتیجه یک بر یک به پایان رسید و کار برای تعیین برنده به وقت های اضافی کشیده شد. 

وقت های اضافی دیدار تیم های پرسپولیس و نفت آبادان بدون گل به پایان رسید و کار برای تعیین تیم صعود کننده به مرحله نیمه نهایی جام حذفی به ضربات پنالتی کشیده شد.

نفت آبادان در ضربات پنالتی با نتیجه 5 بر 4 از سد پرسپولیس گذشت و همچون استقلال خوزستان راهی نیمه نهایی جام حذفی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار