رئیس پلیس راه خوزستان:
رئیس پلیس راه خوزستان با بیان اینکه طرح ترافیک زمستانه از 20 آذرماه در کل کشور آغاز شده است، گفت: به دلیل شرایط آب و هوایی خوزستان اجرای طرح ترافیک زمستانه به گونه‌ای که در دیگر نقاط اجرا می‌شود، در این استان ضرورتی ندارد.
کد خبر: ۵۴۰۳۸۱
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۱ 18 December 2017
سرهنگ رضا دولتشاهی اظهار کرد: نیازی به اعمال طرح ترافیکی زمستانه در خوزستان نیست زیرا تنها در هنگام بارش باران یا برف در مناطق شمالی استان با مشکل مواجه می‌شویم.
 
وی افزود: تنها در روزهایی که شرایط جوی نامناسب باشد یا روزهای آخر هفته که تردد در محورهای شمالی افزایش می‌یابد تعداد تیم‌های گشت افزایش می‌یابند.
 
رئیس پلیس راه خوزستان با اشاره به وضعیت محورهای شمالی استان خوزستان گفت: در محور اندیکا و گردنه‌های چری و بازفت که برف‌گیر هستند گاهی مشکلاتی ایجاد می‌شود و این محورها به صورت موقت مسدود می‌شوند ولی معمولا تردد در این مسیرها کم و محلی است.
 
دولتشاهی ادامه داد: همچنین برخی اوقات در محور ایذه – دهدز - شهرکرد که در حوزه استان چهارمحال بختیاری است شاهد بارش برف هستیم که در این زمینه با همکاری اداره راهداری نمک‌پاشی روی برف‌ها انجام می‌شود.
 
وی بیان کرد: در طول مدت زمستان هیچگونه ممنوعیت و یا محدودیت در محورهای استان نداریم مگر اینکه در شرایط خاص برخی مسیرها موقتا مسدود شوند که قبل از آن اطلاع‌رسانی خواهد شد.
 
 
منبع: ایسنا
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار