عضو هیات مدیره راه‌آهن ایران:
عضو هیات مدیره راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران گفت: ایستگاه راه‌آهن اهواز به یک ایستگاه TOD (توسعه حمل و نقل محور) تبدیل خواهد شد تا در آن ایستگاه یک مجموعه اقامتی، تفریحی و تجاری داشته باشیم.
کد خبر: ۵۴۰۳۶۸
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۸ 18 December 2017
سعید رسولی اظهار کرد: کار بازسازی و نوسازی ایستگاه‌های راه‌آهن استان خوزستان در دستور کار راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران قرار دارد و در این زمینه ایستگاه اهواز در اولویت است.
 
وی افزود: ایستگاه مرکزی راه‌آهن در اهواز به یک ایستگاه TOD خواهد شد تا در آن ایستگاه یک مجموعه اقامتی، تفریحی و تجاری داشته باشیم.
 
عضو هیات مدیره راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: امیدواریم با آغاز این عملیات که در راستای بازسازی و نوسازی ایستگاه‌های راه‌آهن در استان خوزستان است، ایستگاه اهواز به یکی از مجهزترین و بهترین ایستگاه‌های راه‌آهن ایران تبدیل شود.
 
رسولی عنوان کرد: از ابتدای دی ماه، قطار عادی اهواز به تهران که از عمر بالایی برخوردار است، بازنشسته و یک قطار چهار تخته لوکس جایگزین آن خواهد شد تا مسافران با آرامش و امنیت بیشتری در این محور تردد کنند.
 
وی خاطرنشان کرد: همچنین در راستای افزایش ظرفیت در محور ریلی جنوب، اجرای دوخطه اهواز - اندیمشک روزهای آخر خود را طی می‌کند و با اجرای آن شاهد افزایش ظرفیت در ناوگان ریلی در محور جنوب خواهیم بود.
 
 
منبع: ایسنا
برچسب ها: راه آهن اهواز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار