پرواز شماره ۶۲۴۵ شرکت هواپیمایی تابان که صبح امروز مهرآباد را به مقصد اهواز ترک کرده بود، مجبور شد پس از چند دقیقه به تهران بازگردد .
کد خبر: ۵۴۰۳۲۹
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۷ 18 December 2017
این پرواز که حوالی ساعت ۹:۱۵ دقیقه صبح از باند فرودگاه مهرآباد بلند شده بود، دقایقی بعد با صلاحدید خلبان از مسیر خود دور زد و بار دیگر در مهرآباد به زمین نشست. یکی از مسافران این پرواز به ایسنا توضیح داد که دقایقی پس از بلندشدن هواپیما ناگهان صدای بلندی در کابین هواپیما پیچید و پس از این اتفاق سرعت هواپیما کاهش یافت و دقایقی بعد با دور زدن در فرودگاه مبدا به زمین نشست.
 
طبق اعلام این مسافر پس از فرود در فرودگاه مهرآباد، شرکت هواپیمایی تابان توضیح خاصی به مسافران نداد و با اعلام باطل شدن این پرواز مسافران بار دیگر از فرودگاه خارج شدند. موضوعی که روابط عمومی شرکت هواپیمایی تابان آن را رد می‌کند.
 
جعفرزاده مدیر روابط عمومی این شرکت در گفت‌وگو با ایسنا ضمن تایید فرود اضطراری این هواپیما در فرودگاه مهرآباد توضیح داد: خوشبختانه در جریان این فرایند به هیچ یک از مسافران آسیبی نرسید و تمام آن‌ها به شکل سلامت از هواپیما خارج شدند.
 
به گفته وی مسئولان هواپیمایی تابان تلاش می‌کنند در کوتاه‌ترین زمان ممکن با در نظر گرفتن یک هواپیمای جایگزین مسافران را بار دیگر به سمت اهواز روانه کنند.
 
 
 
منبع: ایسنا
برچسب ها: فرور اضطراری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار