تابناک چهارمحال وبختیاری- رئیس فدراسیون تیراندازی جمهوری اسلامی ایران گفت: هدف نهایی این فدراسیون کسب مدال در رقابت های المپیک است و برای این مدال باید برنامه ریزی بلند مدت داشت.
کد خبر: ۵۴۰۱۶۱
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۳ 18 December 2017
به گزارش تابناک شهرکرد- علی دادگر افزود: امید است با کسب مدال در بازی های آسیایی جارکارتای اندونزی،تیراندازی ایران بتواند در اهداف پروازی و اهداف ثابت، مدال کسب کند و زمینه کسب مدال المپیک برای این رشته ورزشی فراهم شود.
وی در خصوص بدهی فدراسیون به سرمربی سابق تیم ملی نیز تصریح کرد: لازلو سوچک سرمربی سابق تیم ملی تیراندازی مطالباتی از فدراسیون دارد که بحق و بجاست و فدراسیون به دنبال پرداخت این مطالبات است.
دادگر اظهار کرد:به نظر می رسد ظرف یک ماه آینده مطالبات سرمربی سابق تیم ملی تیراندازی پرداخت شود.
دادگر ، در خصوص احتمال پیوستن ملی پوشان تیراندازی ایران به باشگاههای مطرح جهان گفت: تاکنون در این زمینه برنامه ای وجود نداشته است و به نظر می رسد ورزشکاران تیراندازی برای حضور در باشگاههای داخلی تمایل بیشتری دارند.
رئیس فدراسیون تیراندازی در خصوص تولید تجهیزات برای این ورزش در کشور گفت: بیشتر سلاح های تمرینی در داخل کشور ساخته می شود و فشنگ های ورزشی نیز قرار است به صورت اختصاصی برای این رشته تولید شود.
وی بدهی فدراسیون از گذشته را 170میلیارد ریال عنوان کرد و اظهار داشت: فدراسیون اگر چه اعتبار لازم را ندارد ولی به صورت تدریجی این بدهی ها را باید پرداخت کند.
رئیس فدراسیون تیراندازی از 6سالن نیمه تمام تیراندازی در چهارمحال و بختیاری دیدن کرد.
ساخت این سالن ها در دولت گذشته آغاز شده و تاکنون بهره برداری نشده است و تجهیز این سالن ها به 30میلیارد ریال هزینه نیاز دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار