مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری اهواز:
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری اهواز، افزایش نرخ کرایه تاکسی طی روزهای اخیر را تکذیب کرد و گفت: دریافت کرایه بیشتر از نرخ مصوب از مسافران تخلف است.
کد خبر: ۵۳۹۶۴۲
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۲ 17 December 2017
محمد رستم‌منش ضمن تشریح فرایند افزایش نرخ کرایه تاکسی‌، اظهار کرد: سازمان تاکسیرانی شهرداری سالانه یک نوبت از سازمان حمل و نقل همگانی کشور میزان درصد افزایش نرخ کرایه تاکسی را استعلام می‌کند و رقم اعلام شده پس از تأیید هیات مدیره و همچنین شورای سازمان تاکسیرانی، به شهرداری می‌رود تا به لایحه تبدیل شود. 
  
وی ادامه داد: این لایحه نیز ابتدا در کمیسیون حمل و نقل شورای شهر و سپس در صحن علنی شورا مطرح و به رأی گذاشته می‌شود و در صورت تصویب شورا برای تأیید به فرمانداری ارجاع می‌شود. 
  
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری اهواز افزود: در سال جاری شورای چهارم اهواز در اواخر مردادماه، 10 درصد افزایش نرخ کرایه تاکسی اهواز را مصوب کرد. از آن زمان تاکنون نرخ کرایه تاکسی در اهواز هیچگونه افزایشی نداشته است. 
  
وی بیان کرد: در صورتی که رانندگان به بهانه افزایش نرخ، کرایه بیشتری را از مسافران طلب کنند، ‌تخلف محسوب می‌شود و شهروندان می‌توانند این تخلفات را به سامانه 30008777 گزارش دهند. 

 بنا بر اظهارات تعدادی از شهروندان اهواز، در روزهای اخیر برخی رانندگان تاکسی سطح شهر به بهانه افزایش نرخ، کرایه بیشتری از مسافران مطالبه و دریافت کرده‌اند. 
  
در این رابطه یکی از اهالی کیانپارس به ایسنا گفت: تا پیش از این کرایه تاکسی‌های مسیر کیانپارس- میدان شهدا 1500 تومان بود و حداقل روزانه یک بار با تاکسی‌های این مسیر تردد می‌کردم اما از اواسط آذر بعضی از راننده‌های این مسیر کرایه 2000 تومانی از ما می‌گیرند و در پاسخ به اعتراض ما افزایش نرخ را بهانه می‌کنند. 
  
همچنین یک شهروند دیگر از دریافت کرایه بیشتر در مسیر میدان شهدا - زیتون کارمندی توسط برخی رانندگان خبر داده است.

منبع: ایسنا
برچسب ها: تاکسی ، اهواز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار