رئیس پلیس راه استان ایلام گفت: متاسفانه شب گذشته بر اثر یک تخلف رانندگی، ۲ نفر کشته شدند
کد خبر: ۵۳۹۵۰۹
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۱ 17 December 2017

  به گزارش تابناک ایلام؛سرهنگ «رضا همتی‌زاده» اظهار کرد: حوالی ساعت ۲۰ و ۱۵ دقیقه شب گذشته در مسیر ایلام _ دره‌شهر بر اثر تجاوز به چپ از خط وسط جاده، توسط راننده یک دستگاه سواری پراید و برخورد شاخ به شاخ با یکدستگاه وانت نیسان، تصادف شدیدی به وقوع پیوست که ۴ نفر به شدت زخمی شدند که در حین انتقال  و یا در بیمارستان ۲ نفر از آنها متاسفانه کشته شدند .

وی افزود: عجله و شتاب در رانندگی یک موضوع بسیار خطرناک و تاثیرگذار در وقوع تصادفات است و برخی همیشه فکر می‌کنند حوادث برای دیگران است و این طرز تلقی باعث می‌شود با ارتکاب تخلفات حادثه آفرین جان خود و دیگران را به راحتی در معرض خطر قرار دهند .

همتی‌زاده اضافه کرد: محافظت از جان خود و حفظ جان سایر انسان‌ها در حد توان یک تکلیف شرعی و قانونی و یک مسئولیت اجتماعی است، تک تک افراد جامعه مسئولند و هر کسی بایستی از خود شروع کند و بعد هم از دیگران بخواهد تا همه با هم بتوانیم وضعیت کنونی معضلات و مشکلات ترافیکی را حل کنیم.

وی ادامه داد: از ابتدای امسال تاکنون یکی از علل مهم در تصادفات رانندگی تجاوز و انحراف به چپ از خط میانی راه بوده است که سهم قابل توجهی از کشته شدگان و مصدومین تصادفات مربوط به این تخلف رانندگی بوده است .

همتی‌زاده در پایان گفت: البته یکی از تخلفاتی که توسط ماموران پلیس راه بیشترین برخورد و اعمال قانون شده انحراف به چپ بوده است ولیکن در کنار این موضوع مشارکت عامه مردم و به ویژه سرنشینان وسیله نقلیه در تذکر به موقع به رانندگان و کنترل رفتارهای پرخطر و هیجانی آنها می‌تواند نقش مهمی در پیشگیری از وقوع تصادفات داشته باشد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار