فوتبال ایران ورزش جهان کشتی و وزنه‌برداری رزمی توپ و تور ورزش بانوان سایر حوزه ها خدا را شکر که ویسی در تیم ما ماند
وحید شیخ‌ویسی / وحید شیخ ویسی دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال خوزستان از ماندش در این تیم تا پایان فصل خبر داد.
کد خبر: ۵۳۹۰۴۳
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۶ 16 December 2017
وحید شیخ‌ویسی درباره بحث جدایی‌اش از استقلال خوزستان اظهار داشت: با صحبت‌هایی که در جلسات دو سه روز گذشته مطرح شد در تیم استقلال خوزستان ماندنی شدم و تصمیم گرفتم که بمانم و کمک کنم تا شرایط تیم‌مان رو به بهبودی برود. تا آخر فصل قرارداد دارم و بعد از پایان رقابت‌ها برای فصل آینده تصمیم خواهم گرفت.

وی در واکنش به شایعه مذاکره‌اش با باشگاه سپاهان برای انتقال به این تیم افزود: باشگاه سپاهان هیچ‌گونه مذاکره‌ای با من نداشته است.

دروازه‌بان تیم استقلال خوزستان درباره درصد دریافتی بازیکنان از این باشگاه تصریح کرد: در این سه هفته‌ای که موسوی به‌عنوان مالک باشگاه و کارخانه گروه ملی معرفی شده است, ما مقداری دریافتی داشتیم اما خدا را شکر همین که تیم صاحب پیدا کرد، باعث خوشحالی ماست. ان‌شاءالله در ادامه نتایج خوبی می‌گیریم تا مالک باشگاه را هم که نگاه خوبی به ورزش دارد, دلگرم کنیم.

شیخ‌ویسی درباره استعفا  ویسی از سرمربیگری استقلال خوزستان خاطرنشان کرد: خدا را شکر ویسی  در تیم ماندنی شد با جدایی او از تیم وضعیت‌مان خوب نمی‌شد. امیدواریم در نیم‌فصل دوم امتیازات کافی را بگیریم. علاوه بر لیگ در جام حذفی هم یک بازی حساس با تراکتورسازی داریم و به دنبال این هستیم که از این بازی شروع کنیم و گام‌‌های‌مان را محکم برداریم.
 
 
منبع:تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار