بطحایی عنوان کرد:
وزیر آموزش و پرورش گفت: در آینده‌ای نه چندان دور شاهد جهش بخش رفاهی و خدمات‌درمانی برای فرهنگیان در کشور خواهیم بود.
کد خبر: ۵۳۹۰۱۳
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۹ 16 December 2017
 وزیر آموزش و پرورش گفت: در آینده‌ای نه چندان دور شاهد جهش بخش رفاهی و خدمات‌درمانی برای فرهنگیان در کشور خواهیم بود.

سید محمد بطحایی در حاشیه مراسم افتتاح درمانگاه فرهنگیان اهواز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: درمانگاه شبانه‌روزی فرهنگیان اهواز یکی از پیشرفته‌ترین درمانگاه‌هایی است که برای خدمت‌رسانی به فرهنگیان در استان خوزستان تاسیس و راه‌اندازی شد.

وی افزود: یکی از مهمترین ویژگی‌های راه‌اندازی این درمانگاه، استفاده از منابع مالی غیردولتی است. با تمهیداتی که در این زمینه به کار گرفته شد، شاهد افتتاح این درمانگاه هستیم.

وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: امیدواریم با خدمات و تعرفه‌های مناسبی که در اختیار فرهنگیان در این درمانگاه قرار می‌‌گیرد، شاهد ارتقا بخشی از رضایت فرهنگیان باشیم.

بطحایی عنوان کرد: یکی از سیاست‌هایی که آموزش و پرورش دنبال می‌کند، ارائه خدمات رفاهی و درمانی مناسب برای فرهنگیان است تا بتوانیم در شان یک فرهنگی در کشور به آن‌ها خدمات ارائه کنیم.

وی ادامه داد: برنامه های توسعه ای بسیار خوبی در استان و کشور در دست اجرا است که ان‌شاالله در آینده ای نه چندان دور شاهد جهش بخش رفاهی و خدمات درمانی برای فرهنگیان در کشور خواهیم بود.

وزیر آموزش و پرورش گفت: به دلیل ممنوعیت های قانونی که وجود دارد، از بخش اعتبارات دولتی، نه اعتباری برای انجام چنین کارهایی وجود دارد و نه اجازه ای که بتوان چنین مراکزی را احداث کرد.

بطحایی اظهار کرد: آنچه که در حال اتفاق افتادن است، این مراکز از محل منابع داخلی استان ها و خیرینی که مشارکت می‌کنند، احداث می شوند.

وی افزود: امیدواریم با طبع بلندی که خیرین دارند، به همراه منابع داخلی استان‌ها، بتوانیم شاهد افتتاح چنین مراکزی باشیم.

وزیر آموزش و پرورش خاطرنشان‌کرد: در کل کشور در یک سال آینده مراکز متعددی افتتاح خواهد شد. این درمانگاه‌ها و مراکز خدمات درمانی به تدریج در حال افتتاح هستند.
 
 
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار