سرپرست هیات گلف خوزستان گفت: خوزستان در این رشته در شرایط خوبی به سر می‌برد و همچنان در کشور حرف اول را می زند
کد خبر: ۵۳۹۰۰۲
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۳ 16 December 2017
رضا علیجانی درباره وضعیت گلف استان، اظهارکرد: گلف‌بازان اهوازی با توجه به وجود زمین ملی‌حفاری در حال تمرین هستند که جا دارد از مدیرعامل شرکت ملی‌حفاری تشکر کنم. همچنین مسوولان نفت‌مسجدسلیمان و رییس هیات گلف این شهرستان نهایت همکاری را با ما دارند و این رشته در تمامی رده‌های سنی هر دو بخش آقایان و بانوان شهرستان مسجدسلیمان فعال است و بحث استعدادیابی نیز به خوبی در جریان است.

 وی ادامه داد: در شهرستان امیدیه نیز طی سال گذشته و امسال، زمین گلف احداث شد و در چند سال آینده نتایج خوبی از گلف این شهرستان به دست خواهد آمد. شهرستان‌های آبادان و خرمشهر نیز فعال هستند.

سرپرست هیات گلف خوزستان عنوان کرد: در حال حاضر گلف شهرستان‌های خرمشهر، آبادان، هندیجان، اهواز، مسجدسلیمان و امیدیه فعال هستند و فعال شدن مینی‌گلف شهرستان‌ دزفول نیز در اولویت است.

وی بیان کرد: در حال حاضر بیش از 80 درصد بازیکنان تیم ملی را گلف بازان خوزستان تشکیل می دهند که این موضوع نشان می‌دهد گلف این استان در وضعیت خوبی به سر می برد و همچنان حرف اول را در کشور می زند.

علیجانی خاطرنشان کرد: استان خوزستان با وجود ظرفیت های بسیار بالای اقتصادی بهترین گزینه برای ورود بخش خصوصی به ورزش گلف است. این استان نیروی انسانی کارآمد و زیرساخت لازم را به خوبی دارد و با برنامه ریزی مناسب می تواند در این عرصه موفق تر ظاهر شود.

وی ادامه داد: استان خوزستان از گذشته تاکنون بازیکنان بسیاری را به تیم ملی معرفی کرده است و به نوعی می توان گفت، پایه و اساس ورزش گلف ایران در خوزستان شکل گرفته است. ‌اگر کسی آینده گلف کشور را می‌خواهد باید 90 درصد توجه‌اش به استان خوزستان باشد.
 
 
منبع: ایسنا
برچسب ها: گلف ، رضا علیجانی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار