رییس جمعیت هلال احمر شهرستان اندیکا در شمال شرق خوزستان گفت: به سرنشینان 63خودرو که در بارش برف روز جمعه منطقه تاراز گرفتار شده بودند با تلاش ماموران امدادی و راهداری، امداد رسانی شد.
کد خبر: ۵۳۸۷۴۶
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۳ 15 December 2017
 ایمان نوروزی روز جمعه اظهار کرد: رانندگان این خودروها بدلیل غافلگیر شدن از بارش برف و به همراه نداشتن زنجیر چرخ در منطقه سرکول گرفتار شده بودند.

وی افزود: متاسفانه یک تریلر حامل مواد سوختنی نیز به دلیل نداشتن زنجیر چرخ از جاده منحرف شد و تردد رانندگان را با مشکل روبه رو کرده بود.

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان اندیکا ادامه داد:بارش برف در این منطقه همچنان ادامه دارد و کمپ جمعیت هلال احمر مستقر در تاراز با ظرفیت 200 نفر آماده اسکان مسافران گرفتار در برف است.

منطقه برفگیر تاراز در شمال خوزستان یکی از جاده های این استان به چهارمحال و بختیاری است که در بسیاری مواقع آنتن دهی تلفن همراه در این منطقه برف گیر بسیار ضعیف می شود و این موضوع در مواقع بحران یا بروز مشکل نیازمند رسیدگی فوری، وضعیت را بغرنج تر می کند.
اندیکا با مرکزیت شهر قلعه خواجه، دارای سه بخش و با جمعیت حدود 80 هزار نفر و مساحت 2هزار و 300 کیلومتر مربع در شمال شرق خوزستان واقع است.
 
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار