معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان خبر داد:
معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان گفت: هماهنگی لازم به منظور انتقال پیکر جانباختگان سانحه واژگونی اتوبوس راهیان نور به استان البرز انجام شده است.
کد خبر: ۵۳۸۱۵۰
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۷ 13 December 2017
حسین زاده بامداد امروز چهارشنبه در حاشیه عیادت از دانش آموزان بستری شده در بیمارستان بقایی اهواز در جمع خبرنگاران با تسلیت به خانواده فوت شدگان اظهار کرد: بلافاصله بعد از این واقعه تأسف بار تمامی ارگان های مربوطه در صحنه حضور داشتند و مصدومان را به بیمارستان های گلستان و بقایی منتقل کردند.

وی افزود: آنهایی که نیازمند درمان سرپایی و یا دارای جراحات سطحی بودند به بیمارستان بقایی منتقل شدند؛ در بازدیدی که از این افراد داشتیم مشخص شد که درمان آنها انجام شده و به زودی هم مرخص می شوند.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان تصریح کرد: محل اسکان برای همه افراد در خانه معلم و اردوگاه ها معین شده است؛ مجموعه های دیگر به ویژه سپاه آمادگی کامل خود را برای اسکان آنها اعلام کرده و دانش آموزانی که به صورت سرپایی مداوا شدند نیز به زودی به این اماکن منتقل خواهند شد.

حسین زاده با اشاره به اینکه سایر سرنشینان و همراهان نیز اسکان داده شده اند، بیان کرد: حدود ۱۴ نفر در بیماستان گلستان حضور داشتند که اکثر آنها به صورت سرپایی باید مداوا شوند. اما حدود چهار نفری که نیاز به بستری شدن داشته و یا دارای شکستگی هستند، نیز بستری می شوند.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان در ارتباط با وجود نیروهای همراه دانش آموزان نیز یادآور شد: نیروهای خود آموزش و پرورش همراه دانش آموزان بودند و اکنون هم بالای سر آنها حضور دارند.

حسین زاده گفت: متأسفانه در این سانحه چهار نفر فوتی داشتیم که دو نفر آنها دانش آموز، یک نفر معلم و یک نفر دیگر هم راوی بود؛ تلاش می شود پیکر این جانباختگان فردا بعد از حضور مدیرکل آموزش و پرورش البرز منتقل شود.
 
 
منبع: مهر
برچسب ها: سانحه ، راهیان نور
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار