سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان می‌گوید برای پایان دادن به حرف و حدیث‌ها درباره پیراهن مشکی رنگش، آنرا به حراج می‌گذارد!
کد خبر: ۵۳۷۸۸۳
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۶ 13 December 2017
سیدسیروس پورموسوی درباره شایعاتی که در خصوص پیراهن مشکی رنگش و نتایج فولاد مطرح شده است، گفت: متاسفانه عده ای به پیراهنم گیر دادند. خب آدم دوست دارد گاهی لباس شکیل بپوشد. بازیکنان ما با نتایجی که کسب کردند نشان دادند توکلشان به خداست و تمام این مسائلی که مطرح می شود، حرف و حدیث است.

وی گفت: من با همین پیراهن مشکی مقابل سه تیم شکست خوردم ولی هیچکس حرفی از رنگ پیراهنم نزد. ما در پنج هفته اول لیگ، هفت امتیاز، در پنج هفته دوم ۹ امتیاز و در پنج هفته سوم ۱۱ امتیاز گرفتیم و روندمان رو به رشد بود ولی همان موقع حرف و حدیثها شروع شد.

سرمربی فولاد در ادامه تاکید کرد: اگر مشکل این پیراهن من است که آنرا به حراج می گذارم و می فروشم!

پورموسوی در خصوص اینکه چرا مربیان با لباس ورزشی کنار زمین نمی ایستند؟ تصریح کرد: باور کنید در اینصورت باز هم حرف و حدیث ایجاد می شود. باید بپذیریم در زمانهای گذشته که مربیان لباس تیم های خود را به تن می کردند، دوربین و توجه به این مسائل کمتر بود. الان هر مربی دوست دارد لباسی شکیل بپوشد و کنار خط بایستد. اینکه بخواهیم «شلخته» کنار خط باشیم، درست نیست. همیشه سعی کرده ام طوری لباس بپوشم که بازیکنانم احساس خوب و خوشبینی نسبت به مربی خود داشته باشند. نمی گویم می خواهم «تیپ» بزنم ولی مربی باید شکیل لباس بپوشد.

وی در خصوص هدف گذاری باشگاه فولاد در این فصل و نتایج خوب این تیم گفت: قول و قراری با مدیریت باشگاه نداشتیم. قول دادیم با حداکثر تلاش کار کنیم و تیمی بسازیم که جوابگوی هواداران باشیم. خدا را شکر این اتفاقات رقم می خورد. در نیم فصل دوم کارمان سخت تر است و باید تیم را تقویت کنیم.

سرمربی فولاد درباره اینکه آیا به کسب سهمیه آسیایی فکر می کند؟ خاطرنشان کرد: تمام تلاشمان را می کنیم تا جایی که بتوانیم حرکت رو به جلو داشته باشیم. سخت است که سهمیه آسیایی بگیریم. با هر بازیکنی می خواهیم مذاکره کنیم بالای ۱ میلیارد می خواهد. کل تیم ما ۷ میلیارد و ۴۰۰ میلیون بسته شده است. اگر بخواهیم در نیم فصل به یک بازیکن یک میلیارد بدهیم سنگ روی سنگ بند نمی شود.

پورموسوی در پاسخ به این سئوال که آیا باشگاه فولاد به تعهداتش عمل کرده است؟ تصریح کرد: خدا را شکر باشگاه فولاد به تعهداتش تا امروز عمل کرده است. بنده ۶ سال در استقلال خوزستان حضور داشتم. شرایط این تیم هم خوب بود به جز سال آخر که شرکت به مشکل خورد. در فولاد به دنبال این بودیم که بازیکنان اصل اعتماد را داشته باشند که این اتفاق رقم خورد.

وی درباره لیست ورود و خروج فولاد در نیم فصل تاکید کرد: ما لیست خروجی نداشتیم ولی چند بازیکن از جمله گلزاری و زلیکانی که کمتر در شرایط مسابقه بودند، درخواست جدایی دادند. تلاش می کنیم چند بازیکن به مجموعه اضافه کنیم. یک دفاع وسط، یک هافبک وسط و یک مهاجم می خواهیم. اگر شرایط مالی اجازه بدهد بازیکن لیگ برتری می گیریم در غیر اینصورت از لیگ های پایین تر بازیکن به فولاد اضافه می کنیم. ضمن اینکه امسال بیشتر از بازیکنان آکادمی فولاد استفاده کرده ایم. 
برچسب ها: فولاد خوزستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار