ستاد مرکزی راهیان نور کشور در پی جان باختن چهار تن از زائران راهیان نور دانش آموزی پیام تسلیتی صادر کرد.
کد خبر: ۵۳۷۸۷۰
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۸ 13 December 2017
روز گذشته  سردار محمدحسین حمیدی فرمانده پلیس راه کشور اعلام کرد: حوالی ساعت 18 امروز(سه شنبه 20 آذر ماه) یک دستگاه اتوبوس حامل دانش‌آموزان دختر در حال حرکت در جاده سوسنگرد در استان خوزستان بود که یک دستگاه وانت با انحراف از مسیر به سمت این اتوبوس متمایل می‌شود. در پی این اتفاق اتوبوس حامل دانش‌آموزان از مسیر خود منحرف و در حاشیه راه به قسمت بغل واژگون شد. متاسفانه طی این حادثه چهار تن جان خود را از دست دادند. 

در پی این حادثه ستاد مرکزی راهیان نور کشور پیام تسلتی به شرح زیر صادر کرد: 

«انّا للّه و انّا الیه راجعون 

وَ مَن یَخْرُجْ مِن بَیْتِهِ مُهَاجِرًا إِلَی اللّهِ وَرَسُولِهِ ثُمَّ یُدْرِکْهُ الْمَوْتُ فَقَدْ وَقَعَ أَجْرُهُ عَلی اللّهِ وَ کَانَ اللّهُ غَفُورًا رَّحِیمًا و هر کس به قصد مهاجرت در راه خدا و پیامبر او از خانه‏ اش به درآید سپس مرگش در رسد پاداش او قطعا بر خداست و خدا آمرزنده مهربان است. (نساء/100) 

حادثه تاسف‌بار عروج ملکوتی دو نفر از زائران دانش آموز سرزمین نور به همراه مربی و راوی هشت سال دفاع مقدس این کاروان در سانحه واژگونی اتوبوس در محور هویزه به سوسنگرد استان خوزستان را به ملت شریف ایران اسلامی و مردم عزیز و دیندار شهرستان نظرآباد استان البرز و به ویژه خانواده‌های معزّز این عزیزان تسلیت عرض نموده و رحمت واسعه الهی را برای آن عزیزان مسئلت عرض می‌نمائیم. 

شکی نیست روح ملکوتی این زائران شهدا که برای کسب معرفت از محضر شهیدان بزرگوار به سوی سرزمین‌های مقدس هجرت نمودند، امروز در بهشت شهیدان است و به مصداق این آیه، اجر این مهاجران با خدای متعال است. 

از درگاه ایزد منان علوّ درجات را برای این عزیزان و صبر و اجر برای بازماندگان مسئلت می‌نمائیم. 

لازم به ذکر است که ستاد مرکزی راهیان نور کشور با استفاده از ظزفیت کمیته های تخصصی خود از جمله کمینه های بهداشت و درمان، امنیتی انتظامی و زائرین و با هماهنگی مجموعه ذستگاه های کشوری و لشکری عضو این ستاد، تمام نلاش خود را برای پیگیری امور مربوطه ذر رابطه با کاهش آلام بکار خواهد بست.» 
برچسب ها: راهیان نور
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار