شهردار اهواز خبر داد:
شهردار اهواز با تشریح جزئیات روند پیشرفت فیزیکی عملیات پروژه مترو از به ‌کارگیری دستگاه TBM (حفاری تونل) قطار شهری در ایستگاه میدان ساعت خبر داد.
کد خبر: ۵۳۷۴۸۱
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۰ 12 December 2017
منصور کتانباف در خصوص آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی  پروژه قطار شهری اهواز اظهار کرد: عملیات خاکریزی دسترسی شرقی ایستگاه میدان شهید بندر به منظور بازگشایی مسیر جنوب به شمال تقاطع غیر همسطح این میدان و دسترسی شرقی ایستگاه نفت و بازگشایی مسیر اصلی و مستقیم بلوار پاسداران در محدوده  یاد شده انجام شده است.

وی ادامه داد: عملیات روسازی تونل کارون حد فاصل ایستگاه  زیتون به سمت ایستگاه فرودگاه و ایستگاه میدان شهید بندر به طول تقریبی یک هزار و 380 متر و عملیات آب بندی ایستگاه‌های بخش شمالی فاز اول خط یک پروژه قطار شهری اهواز شامل ایستگاه  فرودگاه، زیتون، شهید بندر، نفت، میدان خلیج فارس و مرکز فرهنگی نیز مجددا آغاز شده است.

شهردار اهواز همچنین به آماده‌سازی مسیر تونل‌های کرخه و کارون جهت عملیات روسازی اشاره و تصریح کرد:  دستگاه TBM پس از یک سال عدم فعالیت مجددا به کارگیری شده و  درحال حاضر دستگاه TBM کارون در ایستگاه میدان ساعت مستقر و در حال فعالیت است. عملیات حفاری از ایستگاه میدان ساعت به سمت ایستگاه مسجد آذربایجانی‌ها نیز آغاز شده است.

کتانباف بیان کرد: همچنین سوزن‌های خط ریلی از شرکت HEI و فرش pu (الاستیک) برای این پروژه تامین شده و  انتشار سه هزار میلیارد ریال اوراق مشارکت جهت تکمیل فاز نخست خط یک قطارشهری اهواز در شورای شهر اهواز و وزارت کشور نیز به تصویب رسیده است.
 
 
 
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار