مدیرعامل شرکت گسترش صنایع معدنی کاوه پارس عنوان کرد:
مدیرعامل شرکت گسترش صنایع معدنی کاوه پارس گفت: امیدواریم راه‌اندازی کارخانه آلومینیوم کاوه خوزستان در شهر مسجدسلیمان برای مجموعه و منطقه نویدی بر آغاز دوباره صنعتی شدن منطقه باشد.
کد خبر: ۵۳۷۴۸۰
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۵ 12 December 2017
محمد اتابک در مراسم افتتاح کارخانه آلومینیوم کاوه مسجدسلیمان اظهار کرد: صنایع پایین دستی این کارخانه ایجاد اشتغال اصلی را خواهد داشت و به همین دلیل میزان اشتغال در کارخانه فعلی، محدود است.
 
وی افزود: ایجاد صنایع پایین دستی در بخش آلومینیوم توسط مردم با بروشورهایی که کارخانه برای راهنمایی چاپ کرده است، می‌تواند شرایط را برای ایجاد اشتغال فراهم کند.
 
وی با بیان اینکه هرچه انجام می‌شود، برای کشور است و نباید بخش‌ها را از هم جدا کرد، گفت: هدف و نیت از ایجاد این کارخانه اشتغالزایی و رفع محرومیت‌ها بوده که حتما بخشی از این نیت‌ها عملیاتی شده است.
 
مدیرعامل شرکت گسترش صنایع معدنی کاوه پارس تصریح کرد: امیدواریم راه‌اندازی کارخانه آلومینیوم کاوه خوزستان در شهر مسجدسلیمان برای مجموعه و منطقه، نویدی بر آغاز دوباره صنعتی شدن منطقه باشد.
 
اتابک بیان کرد: این پروژه مدت‌ها متوقف مانده بود و اکنون که شاهد افتتاح آن هستیم، به دلیل زحمت‌‌ها و هماهنگی‌هایی است که آقای سعیدی کیا – رییس بنیاد مستضعفان- در هماهنگی با دولت در بحث گرفتن زمین مورد نیاز کارخانه و اخذ مجوزات آن انجام داده است.
 
وی ادامه داد: در دولت دوازدهم کارخانه آلومینیوم با 5خط تولید و 11هزار تن ظرفیت، در کمتر از دو سال سامان داده شد. این کارخانه در زمینی به وسعت 80 هکتار احداث شده و برای بنای آن حدود 100هزار متر مکعب خاکبرداری انجام گرفته است.
 
مدیرعامل شرکت گسترش صنایع معدنی کاوه پارس خاطرنشان کرد: زیر بنای مجموعه سالن‌های این کارخانه 17 هزار متر و دارای 5خط تولید با مجموعه ظرفیت 11هزار تن است. پروفیل آلومینیومی که در این کارخانه تولید می‌شود، در مقاطع ساختمانی، صنعتی و آلیاژی تا مقطع 500 میلیمتر است.
 
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار