سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال خوزستان گفت: در صحبتی که با ویسی داشتم، او چند بازیکن را در فهرست خروجی قرار داده و این فهرست امروز (یک‌شنبه) به باشگاه ارائه داده می‌شود.
کد خبر: ۵۳۶۳۳۶
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۰ 10 December 2017
عبدالنبی شولی اظهارکرد: ویسی قطعا در تیم می‌ماند و جایی هم نمی‌رود. او سرمربی تیم است و بحث استعفا نیز مطرح نیست.

او درباره فهرست ورودی و خروجی این تیم نیز گفت: قطعا فهرست خروجی داریم و طی صحبتی که با ویسی داشتم، او چند بازیکن را در این فهرست قرار داده و قرار است امروز (یک‌شنبه) آن را به باشگاه تحویل دهد. فهرست بازیکنان مدنظر ویسی برای جذب، هنوز به باشگاه ارائه داده نشده است.

سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال خوزستان در پاسخ به این سوال که آیا شرایط تیم در نیم‌فصل دوم بهبود پیدا می‌کند و با آرامش بیش‌تری از نظر مالی به کار خود ادامه خواهد داد؟ گفت: امروز قرار است آقای محمودی، مدیرعامل شرکت گروه ملی به اهواز بیاید و حتما در این خصوص با او صحبت می‌کنیم، البته او به ما قول داده است که پیگیر مطالبات باشگاه استقلال خوزستان هم باشد تا در نیم‌فصل دوم با آسودگی خاطر کار کنیم.

وی افزود: تمام تلاش مجموعه باشگاه این است که تیم بدون دغدغه در نیم‌فصل دوم بازی کند و امیدوارم با بازیکنانی که جذب خواهند شد و تقویت تیم، بتوانیم عملکرد بسیار بهتری نسبت به نیم‌فصل نخست داشته باشیم.
 
 
منبع:ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار